کد خبر: 485480
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ۰۹:۵۹:۰۰
| |

حبیب‌الله دهمرده، نماینده زابل در مجلس:

کاندیداها از سر دادن شعارهای احساسی پرهیز کنند/ عده‌ای هنوز تا انتخابات مانده سعی در القای یکسری مسائل غیرواقعی دارند

یک نماینده مجلس گفت: عده‌ای هنوز تا انتخابات مانده سعی در القاء یکسری مسائل غیرواقعی دارند و به دنبال منفی بافی در مورد انتخابات هستند و دائما می‌گویند که مشارکت در انتخابات پایین خواهد بود و مردم به خاطر ناراحتی و نارضایتی‌شان از وضع موجود در انتخابات شرکت نخواهند کرد.

کاندیداها از سر دادن شعارهای احساسی پرهیز کنند/ عده‌ای هنوز تا انتخابات مانده سعی در القای یکسری مسائل غیرواقعی دارند
کد خبر: 485480
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ۰۹:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حبیب الله دهمرده، نماینده زابل در مجلس، با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تمرکز همه جریانات سیاسی در کشور در موضوع انتخابات باید بر وحدت و یکپارچگی باشد و بدانند که در سایه تشتت نمی‌توان موفق بود.

به گزارش فارس، وی افزود: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید این نکته را مدنظر داشته باشند که راه حل مشکلات موجود در داخل کشور است و اگر برنامه‌ای هم دارند برنامه آنها باید معطوف به داخل باشد و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی راه حلی را برای مشکلات کشور پیدا کنند، نه این که حل مشکلات را منوط به مسائل خارجی کنند.

نماینده زابل در مجلس اظهار کرد: شرایط امروز کشور شرایط مطلوبی نیست و علاوه بر مشکلات اقتصادی مزید بر علت شده و مشکلات را تشدید کرده و کاندیداها باید برنامه‌ای دقیق و حساب‌شده برای حل مشکلات موجود کشور در برنامه‌های انتخاباتی خود ارائه کنند.

دهمرده خاطرنشان کرد: واقعیت این است که حل مشکلات امروز کشور زمانبر است و این گونه نیست که در کوتاه مدت اقدام خاصی صورت گیرد و کاندیداها باید از سر دادن شعارهای احساسی در این زمینه پرهیز کنند.

وی افزود: سامان دادن به اوضاع کنونی کشور کار یک نفر نیست و اگر کاندیدایی خود هم فرد قوی‌ای باشد باید کادر کاری قوی داشته باشد تا بتواند اقدام موثری را صورت دهد و کابینه قوی داشته باشد.

نماینده زابل در مجلس اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات‌های مختلف باعث قدرت کشور در عرصه جهانی و بین المللی بوده و البته مسؤولان نیز باید قدر این مردم را بدانند. ندانم‌کاری‌های مسئولان در شرایط فعلی در شأن این ملت با فرهنگ و باهوش نیست که هر وقت خطر بیرونی چه از نظر سیاسی و چه از جهات دیگر کشور را تهدید کرده، مشکلات داخلی را فراموش کرده‌اند و یکپارچه پشت سر مسؤولان و نظام و در مقابل دشمن می‌ایستند.

دهمرده خاطرنشان کرد: عده‌ای هنوز تا انتخابات مانده سعی در القاء یکسری مسائل غیرواقعی دارند و به دنبال منفی بافی در مورد انتخابات هستند و دائما می‌گویند که مشارکت در انتخابات پایین خواهد بود و مردم به خاطر ناراحتی و نارضایتی‌شان از وضع موجود در انتخابات شرکت نخواهند کرد.

وی افزود: سوای از این که این حرف‌ها و اظهارنظرها با چه نیتی مطرح می‌شود، این افراد باید بدانند که همه ما اعم از مسلمان و غیرمسلمان، انقلابی و غیرانقلابی، همه و همه ایرانی هستیم و در یک کشتی به مسیر خود ادامه می‌دهیم و اگر کسانی سعی در سوراخ کردن این کشتی دارند بدانند که اگر کشتی غرق شود آنها نیز به زیر آب خواهند رفت و این طور نخواهد بود که اگر خطری به خاطر اظهارات و اقدامات آنها کشور را تهدید کند، آنها از این خطر و آسیب مصون باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها