کد خبر: 485523
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ۱۲:۴۴:۰۰
| |

ابراز نگرانی ژنرال‌های بازنشسته آمریکا از شرایط روحی و جسمی بایدن

بیش از 120 تن از ژنرال‌ها و آدمیرال‌های بازنشسته آمریکا در نامه‌ای سرگشاده نسبت به شرایط روحی و جسمی رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا و همچنین سیاست دولت حاکم ابراز نگرانی کردند.

ابراز نگرانی ژنرال‌های بازنشسته آمریکا از شرایط روحی و جسمی بایدن
کد خبر: 485523
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ۱۲:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ بیش از 120 تن از ژنرال‌های بازنشسته آمریکا در نامه‌ای سرگشاده نسبت به شرایط روحی و جسمی رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا و همچنین سیاست دولت حاکم ابراز نگرانی کردند.

به گزارش ایلنا، در این نامه سرگشاده منتشر شده آمده است که شرایط روحی و جسمی «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا قابل نادیده گرفتن نیست.

این نامه اضاع کرد که بایدن باید قادر باشد به سرعت تصمیمات دقیق امنیت ملی را در هر شرایط و هر زمانی اتخاذ کند و چنین به نظر می‌رسد که وی چنین قابلیتی را دارا نیست.

نویسندگان این نامه تاکید کردند که آمریکا که از سال 1776 به عنوان جمهوری مشروطه برای بقا جنگیده است، در حال حاضر در معرض خطر جدی قرار دارد.

در ادامه این نامه آمده است: «تحت یک کنگره دموکرات و دولت کنونی، کشور ما به سمت سوسیالیسم و یک شکل مارکسیستی از دولت استبدادی روی آورده که نامزدهای منتخب ریاست جمهوری و کنگره که همیشه برای دفاع از جمهوری مشروطه‌مان عمل می‌کنند، باید با آن مقابله کنند. بقای کشورمان و آزادی‌ها و ارزش‌های تاریخی محبوبش در معرض خطر قرار دارد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها