کد خبر: 485538
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ۱۳:۳۱:۰۰
| |

ممنوعیت تظاهرات علیه اسرائیل در فرانسه

رسانه های فرانسوی از بازداشت رئیس انجمن همبستگی فرانسه و فلسطین به دلیل آنچه تجمع غیرقانونی در نزدیکی وزارت امور خارجه این کشور توصیف شده، خبر دادند. فرمانداری پلیس پیش تر هرگونه تجمع در حمایت از فلسطین در جریان حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را ممنوع اعلام کرده بود.

ممنوعیت تظاهرات علیه اسرائیل در فرانسه
کد خبر: 485538
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ۱۳:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ روزنامه فرانسوی لوفیگارو از بازداشت "برتراند هیلبرون"، رئیس انجمن همبستگی فرانسه و فلسطین در نزدیکی وزارت امور خارجه این کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا، لوفیگارو افزود: فرمانداری پلیس در حالی برگزاری تجمعات در پاریس را ممنوع اعلام کرده که درگیری ها میان حماس و رژیم صهیونیستی شدت یافته و حملات رژیم اسرائیل منجر به شهادت 65 فلسطینی در غزه شده است.

این روزنامه فرانسوی تاکید کرده که انجمن همبستگی فرانسه و فلسطین با انتشار توئیتی خواستار آزادی فوری برتراند هیلبرون شده است.

روزنامه فرانسوی "اوئست فرانس" نیز از تجمع 350 نفر در گرونوبل (جنوب شرقی-مرکزی فرانسه) در حمایت از فلسطین خبر داده است.

به نوشته این روزنامه فرانسوی، تظاهرکنندگان شعارهایی نظیر "شرم بر تو، اسرائیل" و "زنده باد فلسطین" را در راستای حمایت از قربانیان فلسطینی سر داده و اعلام کرده اند که از کشتار بی گناه کودکان غزه به شدت برآشفته شده اند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه آخرین آمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی در دو روز گذشته را 69 نفر از جمله 17 کودک و 7 زن و شمار زخمی ها را هم نزدیک به 400 نفر اعلام کرده است.

رژیم اشغالگر صهیونیستی برای دومین روز متوالی حملات جنایتکارانه علیه باریکه غزه را امروز نیز از سرگرفت.

رژیم اشغالگر قدس شب گذشته و بامداد امروز ده ها ساختمان و خانه را در نوار غزه به ویژه شهرهای غزه و خان یونس هدف قرار داد و ویرانی های زیادی به بار آورد.

مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به این جنایات صهیونیست ها، اراضی اشغالی از جنوب تا شمال را آمار حملات گسترده موشکی و راکتی قرار داد که طی آن ده ها صهیونیست زخمی شده و خسارت های سنگینی به دشمن صهیونیستی وارد شد.

برای اولین بار موشک های مقاومت به شمالی ترین شهرهای اسرائیل رسیده و آژیر خطر حتی در الجلیل و مناطق دورتر از آن نیز به صدا درآمد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها