کد خبر: 485542
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ۱۳:۵۱:۰۰
| |

عوزی عراد، رئیس پیشین شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی:

حماس با استفاده از حوادث قدس توانست ما را غافلگیر کند/ باید درس عبرت بگیریم و حملات هوایی خود را تشدید کنیم

رئیس پیشین شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: حماس با استفاده از حوادث قدس توانست ما را غافلگیر کند. آنچه که اتفاق افتاد نشان دهنده شکست سیاسی و ضعف اطلاعاتی اسرائیل است؛ چراکه ارزیابی‌های قبلی درباره شرایط نشان می‌داد که حماس تمایلی به تشدید اوضاع ندار

حماس با استفاده از حوادث قدس توانست ما را غافلگیر کند/ باید درس عبرت بگیریم و حملات هوایی خود را تشدید کنیم
کد خبر: 485542
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ۱۳:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ رونی دانیال، نویسنده و تحلیلگر صهیونیستی در واکنش به تحولات اخیر در فلسطین اشغالی و حملات موشکی مقاومت علیه مواضع صهیونیست‌ها در مقاله ای نوشت، حماس ضرباتی را دریافت می‌کند اما پرچم سفید را بالا نبرده و به شلیک موشک‌های خود ادامه می‌دهد؛ زیرا مصمم است تا رسیدن به هدف خود این حملات را ادامه دهد.

به گزارش تسنیم، این نویسنده صهیونیست در ادامه گفت، مشکل اصلی اتفاقاتی است که در داخل شهرها و درگیری میان اعراب و یهودیان رخ می‌دهد؛ زیرا این درگیری ها جدا از تهدیدات موشکی یک تهدید خطرناک محسوب می‌شود و احساس می‌کنیم که زمین زیر پای ما می‌لرزد.

عوزی عراد، رئیس پیشین شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این تحولات اظهار کرد: حماس با استفاده از حوادث قدس توانست ما را غافلگیر کند. آنچه که اتفاق افتاد نشان دهنده شکست سیاسی و ضعف اطلاعاتی اسرائیل است؛ چراکه ارزیابی‌های قبلی درباره شرایط نشان می‌داد که حماس تمایلی به تشدید اوضاع ندارد؛ اما امروز می بینیم حماس تکنولوژی‌هایی در اختیار دارد که پیش از این در عملیات «صخره سخت» و سایر عملیات‌های قبلی در اختیار نداشت.


وی در ادامه گفت بنابراین باید درس عبرت بگیریم و حملات هوایی خود را تشدید کنیم.

امروز همچنین در پی تشدید حملات موشکی مقاومت فلسطین علیه مواضع رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، موشک‌های مقاومت فلسطین که به همه شهرک‌ها و شهرهای «اسرائیل» از جمله تل آویو شلیک می‌شود همه کارت‌ها را به هم ریخته و اسرائیل را در معرض یک جنگ گسترده قرار می‌دهد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها