واکنش فرانسه به جنایات صهیونیست‌ها؛ مکرون به ابراز نگرانی بسنده کرد

 رئیس جمهوری فرانسه که کشورش از مدعیان همیشگی حمایت از حقوق بشر است، در گفت و گوی تلفنی با رئیس تشکیلات خودگران فلسطینی، بدون محکوم کردن جنایات صهیونیست ها، تنها به ابراز نگرانی نسبت به تشدید درگیری میان اسرائیل و فلسطینیان بسنده کرد.

واکنش فرانسه به جنایات صهیونیست‌ها؛ مکرون به ابراز نگرانی بسنده کرد
کد خبر: 485652
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۴ ۱۰:۴۲:۰۳

اعتمادآنلاین| امانوئل مکرون در گفت و گوی دیشب (23 اردیبهشت) با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی تنها به ابراز نگرانی نسبت به تشدید درگیری ها میان اسرائیل و فلسطینیان بسنده و در عین حال اقدام های دفاعی و تلافی جویانه گروه های مقاومت فلسطینی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، کاخ الیزه اعلام کرد که مکرون همچنین از طرفین درگیر خواست تا مذاکرات را از نو آغاز کنند.

در بیانیه ریاست جمهوری فرانسه آمده که مکرون حملات حماس و دیگر گروه های فلسطینی را نیز "به شدت محکوم" کرد و این اقدام ها را تضعیف کننده امنیت "دولت اسرائیل" و "به خطر انداختن جان مردم تل آویو" دانست.

وزارت بهداشت فلسطین بامداد امروز اعلام کرد: شمار شهدای فلسطینی در غزه به 109 نفر از جمله 28 کودک و 15 زن رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه همچنین شمار زخمی های حملات هوایی و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه را 580 نفر اعلام کرد.

مقاومت شب گذشته نزدیک به 500 راکت و موشک تنها به سمت دو شهر عسقلان و تل آویو شلیک کرد که در این حملات تاکنون 5 اسرائیلی به هلاکت رسیده و ده ها نفر دیگر زخمی شدند.

شهر قدس از آغاز ماه مبارک رمضان و به دنبال اقدامات هتاکانه پلیس رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان به ویژه در منطقه "باب العمود" و کوی الشیخ جراح نآرام است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها