کد خبر: 485815
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۰۸:۳۰:۰۰
| |

رئیسی بالاخره می‌آید؟/ اول بیانیه بعد ثبت نام در وزارت کشور

در حالی که گفته شده بود او روز جمعه از کنار مزار سردار شهید سلیمانی اعلام کاندیداتوری می کند ولی خبرهایی از گوشه و کنار ستاد انتخابات به گوش می رسد که ابرهیم رئیسی ابتدا بیانیه‌ای صادر و سپس در انتخابات 1400 ثبت نام می کند.  

رئیسی بالاخره می‌آید؟/ اول بیانیه بعد ثبت نام در وزارت کشور
کد خبر: 485815
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۰۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ وزارت کشور روز شلوغی دارد و در آخرین ساعات از پایان ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری، چهره های سیاسی و غیرسیاسی خود را به ساختمان خیابان فاطمی می رسانند تا ردای کاندیداتوری بر تن کنند.

به گزارش خبرآنلاین، در این میان محسن هاشمی و علی لاریجانی دو سیاستمدار معروفی بودند که صبح امروز حضور خود را در میدان رقابت های انتخابات 1400، قطعی کردند. اما هنوز ابراهیم رئیسی حضور خود را قطعی نکرده است.

در حالی که گفته شده بود او روز جمعه از کنار مزار سردار شهید سلیمانی اعلام کاندیداتوری می کند ولی خبرهایی از گوشه و کنار ستاد انتخابات به گوش می رسد که ابرهیم رئیسی ابتدا بیانیه‌ای صادر و سپس در انتخابات 1400 ثبت نام می کند.

همچنین برخی افراد از جمله؛ جلیلی، ضرغامی، جهانگیری، صالحی، پزشکیان ، عارف، عباس نبوی، بادامچیان، محمد شریعتمداری، کواکبیان، مولاوردی، زهرا شجاعی، عباس آخوندی و صادق خرازی به عنوان نامزدهای مطرح امروز برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری نام برده می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها