بانوان تکواندوکار ایران برای کسب سهمیه المپیک راهی اردن می‌شوند

مهلا مومن زاده و ناهید کیانی به عنوان نمایندگان تکواندو ایران برای کسب سهمیه المپیک توکیو، ساعت 8:35 صبح روز دوشنبه راهی اردن خواهند شد.

بانوان تکواندوکار ایران برای کسب سهمیه المپیک راهی اردن می‌شوند
کد خبر: 485902
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۰:۲۲:۴۶

اعتمادآنلاین| مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا با حضور 217 تکواندوکار طی روزهای 31 اردیبهشت و یکم خرداد به میزبانی "امان" اردن و در سالن "کمپینسکی" برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مهلا مومن زاده در وزن 49- کیلوگرم و ناهید کیانی در وزن 57- کیلوگرم هوگوپوشان ایران هستند که برای کسب سهمیه المپیک توکیو در این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود می‌روند.

هدایت این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور به عنوان مربی است.

بر همین اساس ملی پوشان تکواندو ایران ساعت 8:35 صبح روز دوشنبه 27 اردیبهشت تهران را به مقصد استانبول ترک می کنند و سپس راهی "امان" اردن می‌شوند.

تکواندوکارانی که به فینال این دوره از رقابت‌ها راه پیدا کنند می‌توانند جواز حضور در بازی‌های المپیک توکیو را به دست آورند.

بر اساس برنامه اعلامی، جلسه سرپرستان و مراسم قرعه کشی روز پنجشنبه 30 اردیبهشت ساعت 15:30 تا 17:30 انجام می‌شود. رقابت های روز نخست (جمعه 31 اردیبهشت) در اوزان 49- و 67- کیلوگرم زنان و 68- و 80- کیلوگرم مردان انجام می شود که در روز نخست مهلا مومن زاده نماینده ایران است. مسابقات روز دوم (شنبه یکم خرداد) نیز در اوزان 57- و 67+ کیلوگرم زنان و 58- و 80+ کیلوگرم مردان برگزار خواهد شد که ناهید کیانی تکواندوکار ایران است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها