عباس مقتدایی، نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی:

غربی‌ها از فرصت باقی‌مانده در مذاکرات استفاده کنند

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به نظر می‌رسد موضع مجلس شورای اسلامی به غربی‌ها این پیام جدی را منتقل کرد که آنها برای پایبندی به تعهداتشان فرصت‌ها را از دست داده‌اند و باید از زمان باقی‌مانده استفاده کنند.

غربی‌ها از فرصت باقی‌مانده در مذاکرات استفاده کنند
کد خبر: 486019
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۳:۱۶:۳۳

اعتمادآنلاین| نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد موضع قوه مقننه به غربی ها این پیام را منتقل کرد که آنها برای پایبندی به تعهداتشان فرصت ها را از دست داده اند و باید از زمان باقی مانده استفاده کنند.

به گزارش خانه ملت، عباس مقتدایی در خصوص روند مذاکرات هسته ای کشورمان با اروپایی ها، گفت: آنچه در روزهای اخیر در خصوص مذاکرات وین رخ داده نشان می دهد ایران به حد بالاتری از قدرت در صحنه بین المللی دست یافته و مقاوت مردم ایران به نتیجه رسیده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به نظر می رسد انتهای این دوره از مذاکرات گشایش هایی در عرصه های اقتصادی، پولی، مالی و رفع تحریم ها صورت بگیرد.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلساتی که با مذاکره کنندگان ارشد کشورمان از جمله وزیر امور خارجه و عراقچی داشتند، بر ضرورت رفع کامل تحریم ها به عنوان مبنای هر گونه توافق و اینکه با طرح مسائل فرعی و حاشیه ای قانع نشود، تاکید کردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: مقاومت مردم از یک سو و مصوبه اخیر قوه مقننه با عنوان اقدام راهبری برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران و طرح زمان بندی مشخص موجب شد غربی ها در تنگنا قرار بگیرند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد موضع مجلس شورای اسلامی به غربی ها این پیام جدی را منتقل کرد که آنها برای پایبندی به تعهداتشان فرصت ها را از دست داده اند و باید از زمان باقی مانده استفاده کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها