کد خبر: 486031
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۳:۳۴:۴۳
| |

دو سهمیه در رویینگ به ایران داده نشد/ برگزاری جلسه برای انتخاب قایقران المپیکی

فدراسیون جهانی رویینگ درخواست ایران برای اهدای دو سهمیه را نپذیرفته است بنابراین فدراسیون باید تا هفتم خرداد ورزشکار المپیکی خود را معرفی کند.

دو سهمیه در رویینگ به ایران داده نشد/ برگزاری جلسه برای انتخاب قایقران المپیکی
کد خبر: 486031
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۳:۳۴:۴۳

اعتمادآنلاین| فدراسیون قایقرانی ایران به فدراسیون جهانی رویینگ نامه‌ای ارسال کرد بود مبنی بر این که اگر ژاپن دو قایق دو نفره خود را برای حضور در المپیک توکیو انتخاب کرد، نازنین ملایی و بهمن نصیری که در رویینگ یک نفره انتخاب المپیک نقره گرفتند، با حذف ژاپن از قایق‌های یک نفره طلا محسوب شوند و به جای یک سهمیه، دو سهمیه به ایران تعلق بگیرد. فدراسیون جهانی پاسخ در خواست ایران را داد و اعلام کرده است برطبق قوانین نمی‌تواند با این درخواست موافقت کند و دادن دو سهمیه به ایران از دست‌شان خارج است.

به گزارش ایسنا، علیرضا سهرابیان، رییس فدراسیون در این مورد گفت: می‌دانستیم وقتی تصمیمی را فدراسیون جهانی با هماهنگی کمیته بین‌المللی المپیک می‌گیرد، سخت است که تغییر کند اما با این حال هر کاری از دست‌مان بر می‌آمد را انجام دادیم که بعدا افسوس نخوریم و تلاش خود را کردیم که به انتخاب بین دو ورزشکار منجر نشود اما در نهایت این اتفاق می‌افتد و باید یک نفر را انتخاب کنیم. تا هفتم خرداد فرصت داریم که قایق المپیکی خود را معرفی کنیم از این رو هفته دیگر جلسه می‌گذاریم و انتخاب می‌کنیم یک سهمیه ایران به کدام ورزشکار برسد.

سهرابیان در مورد انتخاب ورزشکار اعزامی به المپیک در آب‌های آرام گفت: فعلا مدتی صبر کرده‌ایم تا علی آقا میرزایی خودش را ریکاوری کند به هر حال او مسابقه بزرگ و پر فشاری را پست سر گذاشت. بین کسانی که کاندیدای رفتن به المپیک هستند یک مسابقه می‌گذاریم و بهترین آن‌ها با علی آقا میرزایی رقابت می‌کند و در نهایت ورزشکار اعزامی در آب‌های آرام نیز مشخص خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها