کد خبر: 486060
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۴:۰۲:۱۰
| |

حضور رییس دولت اصلاحات در انتخابات تکذیب شد

سخنگوی حزب ندای ایرانیان هرگونه تمایل به نام‌نویسی سیدمحمد خاتمی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را قویاً رد کرد و گفت: از اول هم بنایی بر آمدن آقای خاتمی نبوده که حالا بخواهند بیایند.

حضور رییس دولت اصلاحات در انتخابات تکذیب شد
کد خبر: 486060
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۴:۰۲:۱۰

اعتمادآنلاین| یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب و سخنگوی حزب ندای ایرانیان هرگونه تمایل به نام‌نویسی سیدمحمد خاتمی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را قویاً رد کرد.

به گزارش فارس، پس از توییت حسام الدین آشنا، مشاور حسن روحانی در امور رسانه شایعات در مورد نام‌نویسی رئیس دولت اصلاحات قوت یافت.

حسام‌الدین آشنا در در صفحه توئیتر خود نوشته بود: اگرچه روز آخر است اول صبح است و سحرخیزان برای ثبت‌نام آمدند. تا ساعت 18 شگفتی سازهای دیگری هم خواهند آمد.

در این باره سید شهاب الدین طباطبایی، فعال سیاسی اصلاح طلب و سخنگوی حزب ندای ایرانیان در گفتگویی هرگونه تمایل و نام‌نویسی سیدمحمد خاتمی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را قویاً رد کرد.

او گفت: نمی دانم دوستان از چه شگفتی حرف می زنند، معتقدم تنها شگفتی این انتخابات حضور خوب مردم خواهد بود که آن هم روز 28 خرداد معلوم می شود نه امروز.

وی تصریح کرد: از اول هم بنایی بر آمدن آقای خاتمی نبوده که حالا بخواهند بیایند. امیدواریم دولتی از مردم رای بگیرد که نتیجه اقداماتش با استفاده از تجربیات دولت اصلاحات به آرامش و بهبود شرایط مردم بیانجامد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها