کد خبر: 486100
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۴:۴۹:۵۰
| |

بارسای کومان در راه بدترین بارسای 13 سال اخیر

بارسلونا اگر در 2 بازی باقی مانده خود نتواند به پیروزی دست یابد، ضعیف‌ترین آمار را در 13 سال اخیر به ثبت خواهد رساند.

بارسای کومان در راه بدترین بارسای 13 سال اخیر
کد خبر: 486100
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۴:۴۹:۵۰

اعتمادآنلاین| فرداشب از ساعت 21 تمام بازی‌های لالیگا به صورت همزمان برگزار می‌شود و کمتر کسی به دیدار بارسلونا به چشم یک جدال مهم نگاه می‌کند. بارسلونا در 4 بازی اخیر خود یک فاجعه رقم زد و در حالی که برای قهرمانی به برد نیاز داشت، 2 تساوی و یک باخت را به ثبت رساند تا جام در مادرید بماند.

به گزارش فارس، اکنون در جدول لالیگا، اتلتیکو با 80 امتیاز صدرنشین، رئال مادرید با 78 امتیاز دوم و بارسلونا با 76 امتیاز سوم است و باید دید ازبین 2 تیم مادریدی کدام تیم قهرمان این فصل لالیگا خواهد شد.

بارسلونا که 2 بازی مقابل سلتاویگو و ایبار را پیش رو دارد، می‌خواهد به پیروزی دست یابد تا بدترین بارسای 13 سال اخیر نام نگیرد.

اگر بارسلونا بتواند 6 امتیاز دیگر بدست آورد به امتیاز 82 خواهد رسید و با امتیاز فصل ضعیف فصل قبل برابر خواهد شد. بارسلونا که فصل پیش با اخراج والورده و آمدن ستین یکی از ضعیف‌ترین فصل‌های خود را به ثبت رساند شاید بتواند از بارسای کومان با امتیاز بیشتر تیم بهتری لقب گیرد.

آخرین باری که بارسلونا با امتیاز زیر 82 فصل را به پایان رساند، به فصل 2007-2008 و آخرین سال حضور رایکارد در نیوکمپ بازمی‌گردد که بارسلونا با 67 امتیاز در رده سوم قرار گرفت. پس از رایکارد، پپ گواردیولا با مسی جوان آمد و دوران باشکوه آبی‌اناری‌ها آغاز شد.

باید دید آیا کومان می‌تواند با کسب 2 پیروزی حداقل به امتیاز تیم ستین در فصل گذشته برسد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها