کد خبر: 486330
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۱۱:۱۷:۲۲
| |

از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی؛

طرح اصلاح قانون بانک مرکزی تصویب شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه (26 اردیبهشت ماه) با کلیات طرح اصلاح قانون بانک مرکزی در اهداف، ‌ساختار و مسوولیت‌های آن، با 199 رای موافق، 25 رای مخالف و 3 رای ممتنع از 250 نماینده حاضر موافقت کردند.

طرح اصلاح قانون بانک مرکزی تصویب شد
کد خبر: 486330
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۱۱:۱۷:۲۲

اعتمادآنلاین| نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح اصلاح قانون بانک مرکزی در اهداف، ‌ساختار و مسوولیت‌های آن موافقت کردند.

به گزارش ایرنا، طرح اصلاح قانون بانک مرکزی در دستور کار روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و نمایندگان با 199 رای موافق، 25 رای مخالف و 3 رای ممتنع از 250 نماینده حاضر با کلیات این طرح موافقت کردند.

این طرح توسط «محمدحسین حسین زاده بحرینی» نماینده مردم مشهد در مجلس پیشنهاد شده بود. نمایندگان امروز با اولویت بررسی این طرح در مجلس شورای اسلامی موافقت کردند.

محمدحسین حسین زاده بحرینی نماینده درخواست کننده طرح مذکور در جریان بررسی اولویت این طرح گفت: در 20 سال گذشته یعنی از سال 1380 تا سال 1399 تولید کشور 36 درصد افزایش یافت و در همین مدت نقدینگی کشور ده هزار و 250 درصد زیاد شده است که اگر این اعداد را به اقتصاددانان نشان دهیم تعجب می کنند تا امروز سرپا بوده ایم.

نماینده مردم مشهد بیان داشت: محصول این آمار تورم خانمان‌سوز است و ریشه این وضعیت به سال 1380 و ایجاد بانک خصوصی برمی‌گردد چرا که بانک خصوصی موتور تولید نقدینگی است و هرجا که خواسته‌اند نقدینگی را به آن سمت بردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها