نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر:

سکه گران شد / مردم خریدار شدند/ نیم و ربع سکه بیشترین فروش را دارند

نایب رییس اتحادیه طلا و سکه اظهار داشت: در حالی که در هفته گذشته عده‌ای فروشنده بودند در هفته جاری خریداران طلا و سکه افزایش یافته‌اند. البته این رفتار هیجانی از سوی سرمایه‌داران خرد صورت می‌گیرد.

سکه گران شد / مردم خریدار شدند/ نیم و ربع سکه بیشترین فروش را دارند
کد خبر: 486384
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۱۲:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد کشتی‌آرای درباره آخرین وضعیت امروز (26 اردیبهشت ماه) بازار طلا و سکه، اظهار داشت: در طول چند روز اخر شاهد آن بودیم که نرخ ارز افزایش یافت و یکی از عوامل تاثیرگذار در تعیین نرخ طلا هم نرخ ارز است.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: با افزایش نرخ ارز، قیمت طلا و سکه هم بالا رفت به طوری که سکه از کانال 9 میلیون تومان به کانال 10 میلیون تومان برگشت.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت‌ها در حال افزایش است، گفت: در این ساعت قیمت دلار به 23 هزار و 300 تومان رسیده و با این افزایش قیمت در بازار دلار، بازار موازی طلا هم دچار افزایش قیمت می‌شود.

کشتی‌آرای درباره میزان و عرضه تقاضا در بازار اظهار داشت: در حالی که در هفته گذشته عده‌ای فروشنده بودند در هفته جاری خریداران طلا و سکه افزایش یافته‌اند. البته این رفتار هیجانی از سوی سرمایه‌داران خرد صورت می‌گیرد.

وی افزود: در بین قطعات سکه، نیم و ربع سکه بیشترین سهم در فروش به مردم را دارند.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به اخرین قیمت‌های سکه و طلا در بازار گفت: در حال حاضر هر سکه تمام با طرح قدیم 10 میلیون و 200 هزار تومان، سکه طرح جدید 10 میلیون و 400 هزار تومان، نیم سکه 5 میلیون و 900 هزار تومان، ربع سکه 3 میلیون و 800 هزار تومان، سکه‌های یک گرمی 2 میلیون و 250 هزار تومان، هر مثقال طلا 4 میلیون و 563 هزار تومان و یک گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 53 هزار تومان به فروش می‌رود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها