کد خبر: 486547
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۰۴:۴۹:۱۷
| |

بیت‌کوین به زیر 45 هزار دلار سید

در پی اعلام ایلان ماسک،‌ مدیر عامل تسلا،‌ مبنی بر احتمال فروش تمام بیت کوین‌های این شرکت، قیمت این رمزارز به کمتر از 45 هزار دلار کاهش پیدا کرد.

بیت‌کوین به زیر 45 هزار دلار سید
کد خبر: 486547
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۰۴:۴۹:۱۷

اعتمادآنلاین| در پی اعلام ایلان ماسک،‌ مدیر عامل تسلا،‌ مبنی بر احتمال فروش تمام بیت کوین‌های این شرکت، قیمت این رمزارز به کمتر از 45 هزار دلار کاهش پیدا کرد.

ایلان ماسک که پیشتر از او به عنوان پشتیبان بزرگ رمزارزها یاد می‌شد،‌ روز یک‌شنبه 26 اردیبهشت در پاسخ به یک توییت ناشناس که گفته بود تسلا قرار است تمام بیت کوین‌های خود را بفروشد، این ادعا را تایید کرد.

در بخش دیگری از توییت ناشناس نوشته شده بود که با وجود نفرت رو به رشد ماسک از بیت کوین، او را به خاطر این تصمیم سرزنش نمی‌کند.

مدیر عامل تسلا تنها با نوشتن «همین طور است» زیر نظرات آن توییت ناشناس، ادعای مطرح شده در آن توییت را تایید کرد؛واکنشی که به نوشته خبرگزاری رویترز قیمت این رمز ارز را به زیر 45 هزار دلار رساند.

البته هنوز مشخص نیست که ایلان ماسک دقیقا با کدام بخش توییت موافق بوده اما به هر حال واکنش او تاثیر خود را بر قیمت این رمزارز گذاشته است.

مدیرعامل تسلا در روزهای گذشته گفته بود که تسلا دیگر بیت کوین را برای فروش خودروهای این شرکت نمی‌پذیرد.او دلیل این تصمیم را نگرانی‌های مطرح درباره زیان‌های زیست محیطی استخراج بیت کوین عنوان کرده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها