شمس الدین حسینی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم:

انتخابات 1400| هوشمندانه منافع ملت ایران را پیگیری می‌کنم/ قطعا بساط فساد ارزی را برمی دارم

عضو کمیسیون بودجه مجلس یازدهم و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: مهمترین مسئله و مشکل که در سیاست ارزی وجود دارد چندگانه ای نرخ ارز و فساد ارزی است و قطعا بساط این فساد ارزی را من برمی دارم.

انتخابات 1400| هوشمندانه منافع ملت ایران را پیگیری می‌کنم/ قطعا بساط فساد ارزی را برمی دارم
کد خبر: 486609
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۰۸:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ شمس الدین حسینی، عضو کمیسیون بودجه مجلس یازدهم و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: یکی از محورهای اساسی دیپلماسی بین الملل امروز دیپلماسی اقتصادی است و متاسفانه آن چیزی که ما در کوران این مذاکرات کم داشتیم تخصص مسلط بر دیپلماسی اقتصادی است که باید آن را فعال کنیم.


به گزارش برنا، وی افزود: باتوجه به اینکه سالها خودم عضو مجمع صاحب سهم بانک جهانی و رئیس شورای اقتصاد دارایی اکو و باز عضو مجمع صاحبان سهم گروه بانک توسعه اسلامی بودم با نهادها و سازمانهای ملی و بین المللی آشنا هستم. بیش از 20 سال پیش هماهنگ کننده برنامه ای به نام سازمان ملل متحد در سازمان برنامه و بودجه بودم لذا با یک تعامل هوشمندانه و عزت مندانه و منافع ملت ایران را پیگیری می کنم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: شما اگر به متخصصان بازار سرمایه مراجعه کنید ملاحظه می کنید اصل نوین بازار سرمایه در ایران و پیاده سازی قانون جامع سرمایه بازار ایران در دوره مدیریت من و ریاست من در شورای عالی سرمایه انجام شد به همین دلیل و با تجربه ای که دارم من از نوسانات شدید بازار سرمایه پیشگیری خواهم کرد.


وی در پاسخ به این سوال که آیا ساختار بورس را تغییر خواهید داد عنوان داشت: ساختار بورس به نظر من به بعضی جهات شرایط خوبی دارد آن چیزی که ایراد دارد فرابورس است نه به مفهوم سازمان فرابورس، آن چیزی که ورای بازار سرمایه وجود در وهله اول و حتما درخصوص چگونگی هدایت و راهبری آن برنامه هایی خواهم داشت.


حسینی در رابطه با برنامه سیاست های ارزی خاطرنشان کرد: مهمترین مسئله و مشکل که در سیاست ارزی وجود دارد چندگانه ای نرخ ارز و فساد ارزی است و قطعا بساط این فساد ارزی را من برمی دارم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها