از سوی نیروی دریایی سپاه پاسداران؛

شناور‌های حامل قاچاق سوخت در خلیج فارس توقیف شدند

نیروی دریایی سپاه موفق شدند در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها مقادیر زیادی سوخت قاچاق را در پهنه خلیج همیشه فارس کشف و شناور‌های حامل قاچاق را توقیف و به مقامات قضایی تحویل نمایند.

شناور‌های حامل قاچاق سوخت در خلیج فارس توقیف شدند
کد خبر: 486701
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۱:۱۹:۱۴

اعتمادآنلاین| نیروی دریایی سپاه پاسداران طی چند روز اخیر با توقیف چندین شناور قاچاق سوخت در خلیج فارس برای تحقق شعار امسال عزم جدی خود را نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه موفق شدند در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها مقادیر زیادی سوخت قاچاق را در پهنه خلیج همیشه فارس کشف و شناور‌های حامل قاچاق را توقیف و به مقامات قضایی تحویل نمایند.

در عملیات‌های غافلگیرانه و با اشراف اطلاعاتی رزمندگان نیروی دریایی سپاه، شناور‌های حامل بیش از 300 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف، توقیف و به مقامات قضایی تحویل شده است.

رزمندگان دریادل ناوتیپ ذوالفقار منطقه یکم ندسا در یکی از این عملیات موفق به کشف 150 هزار لیتر سوخت قاچاق شدند؛ همزمان با این عملیات، دریادلان ناو گروه ذوالفقار خارگ و پایگاه دریایی شهید رییسعلی دلواری (ره) بندر عامری منطقه دوم ندسا موفق شدند 130 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و شناور‌های حامل، توقیف و به مقامات دریابانی و قضایی محلی تحویل نمایند.

در مرحله دیگری از عملیات رزمندگان غیرتمند منطقه پنجم ندسا با کشف 55 هزار لیتر سوخت قاچاق، شناور‌های خاطی را توقیف و به مقام قضایی تحویل دادند.

لازم به توضیح است خدمه شناور‌های توقیف شده پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.

نیروی دریایی سپاه مصمم است بنا به دستور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، همچون سال‌های گذشته با اهتمام بیشتر در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) به سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها با قدرت و توکل برخدا، برای پشتیبانی از تولیدات داخلی با قاچاق سوخت، کالا و دام بصورت سازمان یافته، مبارزه و از واردات مخرب محصولات و اقلام خارجی به کشور جلوگیری و با متخلفان برخورد قانونی و قاطع نماید.

گفتنی است نیروی دریایی سپاه از از اواخر سال 1397و ابلاغ این ماموریت تاکنون بیش از 24 میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف و به مقامات قضائی تحویل نموده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها