کد خبر: 486723
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۱:۳۶:۳۷
| |

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو کمیسیون قضایی مجلس مطرح کرد:

شکایت دوباره از دولت در کمیسیون قضایی مجلس

یک عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: این کمیسیون از رئیس‌جمهور بابت به‌ موقع اعلام نکردن 243 آیین‌نامه به دستگاه‌های اجرایی شکایت کرده است. تأخیر در ابلاغ آیین‌نامه‌ای مصوب به ضرر و زیان و محروم‌مانده مردم از فواید آن‌ها منجر شده است.

شکایت دوباره از دولت در کمیسیون قضایی مجلس
کد خبر: 486723
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۱:۳۶:۳۷

اعتمادآنلاین| عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون از رئیس‌جمهور بابت به‌ موقع اعلام نکردن 243 آیین‌نامه به دستگاه‌های اجرایی شکایت کرده است.

به گزارش فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در شاهین‌شهر اظهار کرد: این کمیسیون از رئیس‌جمهور بابت به‌ موقع اعلام نکردن 243 آیین‌نامه به دستگاه‌های اجرایی شکایت کرده است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: تأخیر در ابلاغ آیین‌نامه‌ای مصوب به ضرر و زیان و محروم مانده مردم از فواید آن‌ها منجر شده است.

وی خاطرنشان کرد: جلسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از معاون پارلمانی رئیس‌جمهور برای پاسخگویی به سؤال‌های نمایندگان دعوت‌ شده بود اما حسینعلی امیری در جلسه این کمیسیون حضور نیافت.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این شکوائیه در نوبت آمدن به صحن علنی مجلس است و در صورت رأی آوردن در صحن، برای رسیدگی قضایی به قوه قضائیه ارسال می‌شود.

به گزارش فارس، کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس فروردین امسال در اجرای ماده 234 آئین‌نامه داخلی مجلس از رئیس‌جمهور درباره عدم اجرای قانون شکایت کرده بودند.

این شکایت به عدم ابلاغ 13 فقره و عدم دستور انتشار مربوط می‌شد که نمایندگان مجلس با 190 رأی موافق،‌9 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 235 نماینده حاضر در جلسه، پرونده رئیس‌جمهور را جهت رسیدگی به قوه قضائیه ارسال کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها