امیر ابراهیم رسولی، سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب:

علی لاریجانی شبیه‌ترین کاندیدا به حسن روحانی است

سخنگوی شورای ائتلاف گفت: علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلسی که هفت سال با روحانی در همه تصمیم‌ها همراهی کرد و شبیه‌ترین گزینه به اوست و در طیف مقابل هم افرادی قرار دارند که مخالف هشت سال اخیر و مدعی تغییر هستند.

علی لاریجانی شبیه‌ترین کاندیدا به حسن روحانی است
کد خبر: 486797
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۳:۲۳:۳۱

اعتمادآنلاین| سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره انتخابات 1400 نکاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره حضور نامزد‌های جریان اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: ما حضور محسن رضایی و علیرضا زاکانی را به فال نیک می‌گیریم و معتقدیم می توانند در سیاست انتخاباتی جبهه نیرو‌های انقلاب موثر باشند، لذا دلسوزان انقلاب نباید برداشتی غیر از این داشته باشند. با توجه به صحنه انتخابات برای تمام بازیگران صحنه برنامه داریم و با طراحی چنان عمل می کنیم که پیروز میدان، نیرو‌های انقلاب باشند.

او ادامه داد: در موضوع کاندیداتوری آقای رئیسی اجماع خوبی صورت گرفت و ما مطالبات مردمی را به او منتقل کردیم؛ اما عرصه رقابت‌های انتخاباتی می‌طلبد که شورای ائتلاف با برنامه‌های مختلف در صحنه حضور داشته باشد و ما فکر می‌کنیم حضور دوستان می تواند به نیرو‌های انقلاب و کاندیدای اجماعی کمک کند.

رسولی افزود: لازم است که با مدل‌های مختلفی در عرصه انتخابات حضور یابیم و این در راستای همان سیاست گذاری شورای ائتلاف است.

سخنگوی شورای ائتلاف درباره علت عدم حضور محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری هم گفت: او تصمیمش بر این بود که این گونه به اجماع نیرو‌های انقلاب کمک کند و طبق صحبت خودش عمل کرد.

او درباره شانس جریان‌های مختلف برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری هم بیان کرد: از حالا نمی‌شود پیش بینی کرد، اما دو قطبی جدی این است که دو طیف در این انتخابات وجود دارد، طیفی که بانیان وضع موجود هستند و در این وضع سهیم از جمله کابینه روحانی و وزرا و علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلسی که هفت سال با روحانی در همه تصمیم‌ها همراهی کرد و شبیه‌ترین گزینه به اوست و در طیف مقابل هم افرادی قرار دارند که مخالف هشت سال اخیر و مدعی تغییر هستند.

رسولی افزود: معتقدم که طیف بانیان و مخالفان وضع موجود دو قطبی اصلی این انتخابات هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها