سعیدنورمحمدی، عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان:

انتخابات 1400| با لاریجانی جلسه‌ای نداشتیم/ گزینه مورد حمایت حزب ندای ایرانیان، همان گزینه جریان اصلاحات است

یک عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: تاکنون جلسه‌ای با آقای لاریجانی نداشته‌ایم. گزینه‌ای که به طور رسمی مورد حمایت حزب ندا قرار گیرد همانی است که مورد اجماع اصلاح طلبان خواهد بود.

انتخابات 1400| با لاریجانی جلسه‌ای نداشتیم/ گزینه مورد حمایت حزب ندای ایرانیان، همان گزینه جریان اصلاحات است
کد خبر: 486820
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۳:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سعیدنورمحمدی، عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان درباره موضع حزب ندای ایرانیان در قبال نامزدهایی که در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: ندا در نهایت از گزینه مورد اجماع اصلاح طلبان حمایت می‌کند اما تلاشش را نیز برای معرفی و حمایت از همه کاندیدایی که در جریان اصلاحات هستند انجام می‌دهد.

به گزارش ایلنا، عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان ادامه داد: حزب ندای ایرانیان برنامه‌ای را تهیه کرده است و همین‌طور طرح‌هایی انتخاباتی دارد و تاکنون هم جلساتی را با نامزدهای حاضر در عرصه انتخابات برگزار کرده‌ است.

وی افزود: جلساتی را با آقایان جهانگیری، پزشکیان و همتی داشته‌ایم و با سایر نامزدها هم ظرف امروز و فردا جلسه خواهیم داشت و تمام تلاش خود را برای حمایت از دوستان به کار خواهیم بست.

نورمحمدی تاکید کرد: گزینه‌ای که به طور رسمی مورد حمایت حزب ندا قرار گیرد همانی است که مورد اجماع اصلاح طلبان خواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا حزب ندای ایرانیان با علی لاریجانی جلسه‌ای داشته است یا خیر، گفت: خیر، تاکنون جلسه‌ای با آقای لاریجانی نداشته‌ایم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها