کد خبر: 486841
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۴:۱۰:۱۹
| |

احسان روزبهانی،کاپیتان تیم ملی بوکس :

اردوی ازبکستان به ما کمک کرد/ برای اولین بار رینگ آسیایی را در وزن 91 کیلوگرم تجربه می‌کنم

کاپیتان تیم ملی بوکس گفت: برای نخستین بار است که در وزن 91 کیلوگرم در رقابت‌های مهمی مثل قهرمانی آسیا شرکت میکنم.

اردوی ازبکستان به ما کمک کرد/ برای اولین بار رینگ آسیایی را در وزن 91 کیلوگرم تجربه می‌کنم
کد خبر: 486841
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۴:۱۰:۱۹

اعتمادآنلاین| احسان روزبهانی در خصوص اردوی مشترک با ازبکستان اظهار داشت: اردوی خوبی بود و از نظر فنی کمک زیادی به ما کرد تا بچه‌ها پیش از رقابت‌های قهرمانی آسیا با بوکسور‌های خوب ازبکستانی تن به تن شوند. برگزاری این اردو‌ها به پیشرفت بوکس ایران کمک خواهد کرد.

به گزارش میزان، وی در خصوص وضعیت خود پیش از رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: شرایط خوبی دارم و قرار است برای اولین بار در رقابت‌های قهرمانی آسیا در وزن 91 کیلوگرم روی رینگ بروم و امیدوارم عملکرد قابل قبولی در این وزن داشته باشم تا بتوانم رنکینگ بگیرم و شانس حضور در المپیک را داشته باشم.

کاپیتان تیم ملی بوکس ادامه داد: شرایط تیم خوب است و بوکسور‌هایی که در ترکیب تیم اعزامی به امارات فیکس شده اند، با روحیه و انگیزه بالایی تمرین می‌کنند و مسئولان فدراسیون و کادرفنی هم زحمت زیادی را برای موفقیت تیم متحمل می‌شوند.

وی درباره تزریق واکسن کرونا گفت: دومین مرحله واکسن کرونا را هم انجام دادیم و امیدوارم بزودی تمام مردم سرزمینم واکسینه شوند تا هرچه زودتر از شر این ویروس منحوس خلاص شویم و همه چیز به روال عادی برگردد و مردم در کنار زندگی خود از افتخارآفرینی ورزشکاران هم لذت ببرند.

روزبهانی در خصوص پیشبینی خود از رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: هیچگاه در ورزش قهرمانی بخصوص رشته‌های انفرادی نمی‌شود چیزی را پیشبینی کرد. مسائل زیادی در موفقیت یک تیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا تاثیرگذار است و تنها می‌توانم این قول را بدهم که هرچه در توان دارم در این رقابت‌ها می‌گذارم تا نتیجه خوبی کسب کنم و مطمئن هستم سایر بوکسور‌ها هم به کمک کادرفنی تیم ملی مبارزات خوبی را به نمایش می‌گذارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها