کد خبر: 486844
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۴:۱۳:۱۰
| |

رییس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی :

کمیته استانی تا آخر فصل اداره پدیده را به عهده دارد/ اداره تیم توسط رییس فدراسیون فوتبال تهمت است

رییس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی گفت: تا آخر فصل بیستم لیگ‌‌برتر مالکیت استان برای پدیده تداوم خواهد داشت.

کمیته استانی تا آخر فصل اداره پدیده را به عهده دارد/ اداره تیم توسط رییس فدراسیون فوتبال تهمت است
کد خبر: 486844
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۴:۱۳:۱۰

اعتمادآنلاین| احسان اصولی، در خصوص انتقال آخرین وضعیت مالکیتی تیم فوتبال پدیده خراسان اظهار داشت: در شرایطی که تیم به خاطر بروز مشکلات دچار تنش شد و از تامین هزینه‌های خود عاجز بود، فضای مدیریت استان خراسان رضوی بسیج شد تا مسائل این تیم حل‌وفصل شود. دستگاه قضایی، استانداری، شورای شهر و شهرداری با پشتیبانی خود مشکل اداره تیم پدیده را حل کردند.

به گزارش میزان، وی افزود: در حال حاضر مشغول مذاکره با افرادی هستیم که به دنبال تملک پدیده هستند. دو بحث صلاحیت عمومی و توان مالی همه آنها بررسی می‌شود تا تیم در آینده با مشکل روبه‌رو نشود. با این همه تا آخر فصل بیستم لیگ‌ برتر مالکیت پدیده زیر نظر استان تداوم خواهد داشت. در مورد تعداد داوطلبین به خاطر اینکه در مرحله بررسی است اجازه بدهید صحبتی نکنم؛ اما این را می‌توانم بگویم بعضی مجموعه‌ها هم برای تملک مالکیت، اظهار تمایل کرده‌اند. با این همه حداقل‌های لازم در کمیته‌ای بررسی می‌شود که زیر نظر شورای تامین است.

رییس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که مالکیت واقعی پدیده زیر نظر عزیزی خادم است و وی به صورت غیرمستقیم کارها را پیش می‌برد، تصریح کرد: این مسئله تهمت است و شدیداً آن را تکذیب می‌کنم. بعضی مواقع در فضای مجازی مسائلی عنوان می‌شود که مبتنی بر واقعیت نیست به واسطه اینکه تیم پدیده خراسان زیر نظر کمیته استانی اداره می‌شود، هیئت فوتبال موارد تخصصی قضیه را دنبال می‌کند و نظارت برای انجام کار دارد.

اصولی ادامه داد: فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال استان خراسان رضوی حافظ منافع باشگاه هستند و اصلا بحث مالکیت مطرح نیست. ضمن اینکه باشگاه ساز و کار خودش را دارد، بنابراین مسئله مطرح شده حقیقت ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها