رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

امسال 300 واحد راکد را به چرخه تولید استان، برمی‌گردانیم

فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: در 8 ماه گذشته هزار و 222 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد‌های صنعتی و تولیدی استان پرداخت شد و  با اعطای این میزان تسهیلات برای 932 نفر شغل ایجاد شده است.

امسال 300 واحد راکد را به چرخه تولید استان، برمی‌گردانیم
کد خبر: 486914
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۶:۴۲:۳۴

اعتمادآنلاین| فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: در 8 ماه گذشته هزار و 222 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد‌های صنعتی و تولیدی استان پرداخت شد و با اعطای این میزان تسهیلات برای 932 نفر شغل ایجاد شده است.

او، با اشاره به اینکه حدود 330 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک معرفی شده بودند، افزود: از این تعداد 319 واحد تولیدی موفق به دریافت تسهیلات شدند و مابقی نیز در نوبت رسیدگی هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: از هزار و 222 میلیارد تومان تسهیلات هزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید و مابقی از محل اعتبارات بانک‌ها پرداخت شده است.

دلق پوش به مشکلات این واحد‌های تولیدی و صنعتی استان اشاره کرد و افزود: کمبود اراضی صنعتی، کمبود مواد اولیه و تامین قطعات ماشین آلات از مهمترین مشکلات این واحد هاست.

او گفت: 450 واحد صنعتی راکد پارسال به چرخه تولید برگشته اند و قرار است امسال نیز 300 واحد راکد را به چرخه تولید برگردانیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تصریح کرد: هم اکنون حدود 3 هزار واحد صنعتی در گیلان فعال است که در 33 ناحیه و شهرک صنعتی مشغول به تولید هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها