کد خبر: 487014
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۰۸:۵۶:۳۶
| |

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید:

برای مهار خشونت‌ها در غزه بیش از 60 تماس تلفنی برقرار کردیم

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید گفت: واشنگتن نقش مهمی را برای پایان دادن به تنش ایفا می‌کند. ما بیش از 60 مکالمه تلفنی با شرکا و هم‌پیمانانمان برای توقف خشونت داشتیم. دیپلماسی فشرده و نرم بهترین راهکار برای توقف خشونت است.

برای مهار خشونت‌ها در غزه بیش از 60 تماس تلفنی برقرار کردیم
کد خبر: 487014
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۰۸:۵۶:۳۶

اعتمادآنلاین| سخنگوی کاخ سفید از فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها خواست پای مذاکره بنشینند و به راهکار عادلانه‌ای دست یابند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید گفتد: جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا از کشته شدن غیرنظامیان و هدف قرار دادن خبرنگاران در فلسطین ابراز نگرانی کرد!

وی افزود: دولت آمریکا روش دیپلماتیک را به عنوان بهترین راه برای توقف خشونت بررسی خواهد کرد. تنها راه برای کاهش خشونت رسیدن به یک راهکار "عادلانه" برای فلسطین است اما این مسئله تمایل دو طرف برای مذاکره را می‌طلبد.

ساکی گفت: مسئله با اهمیت تر برای ما و کشورهای دیگر توقف خشونت و تنش‌ها است. در این مرحله نباید جزئیات تلاش‌های دیپلماتیک‌ برای کاهش تنش در خاورمیانه را فاش کنیم.

ساکی گفت: "واشنگتن نقش مهمی را برای پایان دادن به تنش ایفا می‌کند. ما بیش از 60 مکالمه تلفنی با شرکا و هم‌پیمانانمان برای توقف خشونت داشتیم. دیپلماسی فشرده و نرم بهترین راهکار برای توقف خشونت است. مأموریت ما این است که روابطمان را برای ورود به مذاکرات نرم با هدف پایان دادن به تنش‌ها به کار گیریم."

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا دوشنبه از حماس و گروه‌های دیگر در غزه خواست حملات موشکی را متوقف کنند.

وی گفت: آمریکا به شکل فشرده برای پایان دادن به خشونت‌ها تلاش می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها