آخرین مسابقه فصل، آیا بازی پایانی لواندوفسکی برای بایرن است؟

آخرین بازی فصل 2021-2020 ممکن است آخرین حضور مرد سال فوتبال جهان در تیم بایرن مونیخ باشد.

آخرین مسابقه فصل، آیا بازی پایانی لواندوفسکی برای بایرن است؟
کد خبر: 487115
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۱۱:۲۲:۲۳

اعتمادآنلاین| روبرت لواندوفسکی شنبه شب در بازی با فرایبورگ که با تساوی 2 بر 2 پایان یافت، گل نخست بایرن مونیخ را زد. با آن گل، تعداد گل های زده اش در فصل جاری بوندس لیگا به 40 رسید و هم اندازه با رکورد جاودانه گرد مولر، اسطوره نامی مونیخی ها در سال 1972 شد.

به گزارش فارس،گلزن لهستانی بایرن که سال گذشته بهترین بازیکن جهان معرفی شد، انگیزه زیادی دارد تا در بازی شنبه با آگسبورگ که آخرین مصاف مونیخی ها در فصل جاری است، گل بزند و از رکورد مولر نیز فراتر برود اما این مسابقه شاید، آخرین بازی باشد که او پیراهن بایرنی ها را به تن می کند.

بازیکنی خبرساز

لواندوفسکی با وجودی که با بایرن تا سال 2023 قرارداد دارد، اما اکنون به چهره ای خبرساز و پرشایعه باواریایی ها تبدیل شده است.

از یک سو مدیران تیم قهرمان بوندس لیگا در اظهارات خود می گویند با او به همکاری ادامه می دهند و به هیچ وجه بحث فروش مطرح نیست.

از سویی دیگر رسانه ها، شایعه پشت شایعه در مورد احتمال رفتنش در تابستان امسال منتشرمی کنند. آخرین شایعه ای که در مورد او انتشاریافته، مربوط به شبکه اسکای است.

احتمال حضور در فرانسه، انگلیس یا اسپانیا

این رسانه معتبر در گزارشی عنوان کرد به صورت تئوری، احتمال حضور لواندوفسکی در تابستان سال جاری در یکی از 3 فوتبال باشگاهی فرانسه، انگلیس و اسپانیا وجود دارد.

این شبکه تلویزیونی البته افزود پاری سن ژرمن منتظر تعیین تکلیف کیلین امباپه، مهاجم فرانسوی اش است تا اگر در تابستان، به تیمی دیگر واگذار شد، برای جایگزینی دست روی گزینه مهاجم بایرن بگذارد.

از طرفی در انگلیس، چلسی برای رسیدن به مهاجم هدف درجه یکی بی تابی می کند. آنها ظاهرا ارلینگ هالند، مهاجم جوان و نروژی بورسیادورتموند را به عنوان گزینه اول خود ثبت کرده اند اما اگر دست شان به این گلزن بلندقامت نرسد، نگاه خود را معطوف لواندوفسکی می کنند.

در کنار این دو گزینه، موضوع بارسلونا و برنامه اش برای خرید مهاجم مطرح است اما در ارتباط با تیم اسپانیایی حجم زیاد بدهی ها مطرح خواهد شد.

علاقه لواندوفسکی به فوتبال اسپانیا

شبکه اسکای با پیش کشیدن این 3 گزینه، شانس انتقال «لوا» را تیم های سن ژرمن و چلسی را کم تلقی کرده است. به خصوص که به صورت جسته و گریخته، لواندوفسکی در گذشته تمایلی برای حضور در دو لیگ ممتاز فرانسه و انگلیس از خود نشان نداده است. در واقع علاقه او از گذشته های نه چندان دور، حضور در تیمی درجه یک از لالیگا اسپانیا بوده است.

لواندوفسکی به روایت آمار

لواندوفسکی که در سال 2010 لهستان را ترک کرد و به بورسیادورتموند آلمان پیوست، از ابتدای تابستان 2014 تاکنون عضو بایرن مونیخ است. او دراین 11 سال حضورش در لیگ ژرمن ها آمار جالبی از خود ثبت کرده است.

«لوا» در مجموع 96 بازی در لیگ قهرمانان اروپا برای دو تیم ژرمنی، 73 گل زده است. در این مدت 14 مرتبه در لیگ اروپا حضور یافته که 2 گل به نام خود ثبت کرده است.

در بوندس لیگا 349 بازی کرده که با 276 گل زده همراه بوده است. در جام حذفی آلمان نیز 49 مرتبه حاضر بوده و 39 گل زده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها