کد خبر: 487347
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۰۸:۰۲:۲۵
| |

مهدی دینورزاده،پیشکسوت فوتبال کشور :

اسکوچیچ مربی باهوشی است/ کار صعود سخت است اما غیرممکن نه!

پیشکسوت فوتبال کشور درمورد اوضاع حاکم بر تیم ملی گفت: خوشبختانه تیم ملی در حال حاضر بهترین نفرات را در اختیار دارد و از نظر مهره با شرایط خوبی روبرو است و کمبودی از این ناحیه احساس نمی‌شود.

اسکوچیچ مربی باهوشی است/ کار صعود سخت است اما غیرممکن نه!
کد خبر: 487347
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۰۸:۰۲:۲۵

اعتمادآنلاین| مهدی دینورزاده شرایط تیم ملی را سخت ارزیابی کرد و درخصوص وضعیت حال حاضر تیم دراگان اسکوچیچ اظهار داشت: تیم ملی در در دور رفت نتایج خوبی کسب نکرد تا کار صعود در دور برگشت سخت شده و بازی های حساسی را پیش رو داشته باشیم. این در حالی است که بحث کرونا و میزبانی بحرین نیز مزید برعلت شده است تا کار برای ما سخت باشد.


به گزارش برنا، کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: تیم ملی در حالی باید برای حضور در جام جهانی تلاش کند که کار سختی پیش رو است اما با توجه به توان فنی و پتانسیل بالایی که در تیم ملی ایران داریم، تحقق این موضوع دور از دسترس نیست البته به شرط اینکه تیم ملی مدیریت شود و فضا برای آرامش تیم در این بازی ها ایجاد شود. حضور در جام جهانی اتفاق مهمی برای مردم ماست و فوتبال و هیجان آن برای مردم ما خیلی مهم است. امیدوارم در نهایت این اتفاق برای فوتبال ما رخ بدهد تا این موضوع موجب ایجاد شادی و نشاط برای مردم شود.

دینورزاده تاکید کرد: خوشبختانه تیم ملی در حال حاضر بهترین نفرات را در اختیار دارد و از نظر مهره با شرایط خوبی روبرو است و کمبودی از این ناحیه برای تیم ملی احساس نمی شود. در این شرایط این تیم مدیریت خوبی را نیاز دارد تا بتواند با استفاده از پتانسیل بالای فنی اش به اهداف مهمی که در پیش دارد، دست پیدا کند. یکی از مهم ترین موضوعاتی که می تواند تیم ملی را در رسیدن به هدف مهمش کمک کند، این است که بازیکن سالاری در تیم ما وجود نداشته باشد و تیم با مدیریت قدرتمند برای بازی های مهمش هدایت شود.

پیشکسوت فوتبال ایران با تمجید از اسکوچیچ به به خبرنگار برنا گفت: اسکوچیچ نشان داده مربی با دانش و باهوشی است و می تواند مدیریت فنی تیم ملی را به خوبی انجام دهد. اگر اسکوچیچ بتواند از عهده مسئولیت مهمی که برعهده اش قرار گرفته برآید و تیم ملی را به جام جهانی ببرد، بدون شک رزومه و کارنامه خوبی را برای خودش به ثبت رسانده و کاری کرده است کارستان.

او در ادامه تاکید کرد: یکی از مهمترین عواملی که می تواند به تیم ملی برای صعود بی دردسر به جام جهانی کمک کند، این است که این تیم از حاشیه دور باشد. دور بودن در زمان برگزاری این بازی ها در بحرین برای تیم ملی خیلی مهم است که تیم بیرونی باید عواملی مثل تمرین، اردو، تغذیه، رفت و آمد و .... تیم ملی را به خوبی مدیریت کند، اگر این مسائل برای تیم ملی در نظر گرفته شود من به صعود تیم ملی و موفقیتش صددرصد امیدوار هستم.

دینورزاده درمورد شرایط فنی تیم ملی گفت: تیم ما در تمامی خطوط سه گانه نفرات خوبی را در اختیار دارد به طوری که انتخاب ترکیب اصلی و 11 نفره برای کادر فنی از بین این نفرات خوب کار سختی است و این هنر مربیان تیم ملی است که بتوانند بهترین انتخاب ها را در هر پست در هر بازی داشته باشند. تیم ملی در خط دفاعی از نظم خوبی برخوردار است و در خط میانی و فاز حمله هم کمبود و نگرانی احساس نمی شود و به نظر من همه عوامل فنی برای موفقیت این تیم در راه رسیدن به جام جهانی فراهم است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها