کد خبر: 487378
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۰۸:۴۴:۲۳
| |

بررسی صنعت رمزارزها روی میز نمایندگان مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز گزارش کمیسیون اقتصادی بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور و گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران را در دستور کار دارند.

بررسی صنعت رمزارزها روی میز نمایندگان مجلس
کد خبر: 487378
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۰۸:۴۴:۲۳

اعتمادآنلاین| نشست علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست «محمدباقر قالیباف» آغاز شد.

به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس در جلسه امروز گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد عملکرد استانداری خوزستان و تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری کرمانشاه را بررسی می‌کنند.

امروز همچنین گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد لایحه درآمدپایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها (اعاده شده از شورای نگهبان) و گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه (اعاده شده از شورای نگهبان) در دستور کار نمایندگان است.

گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه پروتکل اصلاح موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه جهت معاضدت در پرونده‌های مدنی و جزایی (اعاده شده از شورای نگهبان) و گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه موافقتنامه حمل و نقل بین المللی جاده‌ای مسافر و کالا بین دولت جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوئیس (اعاده شده از شورای نگهبان) د از دیگر برنامه های روز چهارشنبه نمایندگان در جلسه علنی است.

نمایندگان مجلس در این جلسه گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی و گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی و معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل را بررسی می‌کنند.

در نشست علنی امروز گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور و گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران بررسی می‌شود.

امور همچنین دو نفر از اعضای کمیسیون‌های اقتصادی و برنامه، بودجه و محاسبات برای عضویت در کمیته نظارت بر نحوه انتشار اوراق مالی اسلامی انتخاب خواهند شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها