کد خبر: 487488
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۱:۲۰:۱۸
| |

ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی اعلام کرد:

حضور تیم مذاکره‌کنندگان ایران در کمیسیون امنیت ملی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از گروه مذاکره‌کنننده در وین دعوت کرده تا در نشست هفته آینده این کمیسیون حاضر شوند. هنوز روز نشست و سطح مذاکره‌کنندگان دعوت شده مشخص نیست.

حضور تیم مذاکره‌کنندگان ایران در کمیسیون امنیت ملی
کد خبر: 487488
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۱:۲۰:۱۸

اعتمادآنلاین| سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از حضور اعضای مذاکره کنندگان ایران در وین در جلسه کمیسیون متبوع خود خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری دور چهارم مذاکرات جمهوری اسلامی در وین گفت: کمیسیون امنیت ملی مجلس از گروه مذاکره کنننده در وین دعوت کرده تا در نشست هفته آینده این کمیسیون حاضر شوند.

وی یادآور شد: با توجه به حضور مذاکره کنندگان در وین، هنوز روز نشست و سطح مذاکره کنندگان دعوت شده مشخص نیست.

این نماینده تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی در دور‌های پیشین مذاکره با دعوت از آقای عراقچی و... محتوای مذاکرات را جویا شده است و در زمان حضور آقای ظریف وزیر امور خارجه در نشست کمیسیون هم، نمایندگان موضوع مذاکره را دنبال کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به قانون اقدام راهبردی اشاره کرد و گفت: اگر مشخص شود آمریکایی‌ها به تعهدات بازگشتند، جمهوری اسلامی هم آماده خواهد بود با هماهنگی و اجازه مجلس شورای اسلامی به تعهدات خود بازگردد.


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها