وحید شمسایی،اسطوره فوتسال ایران:

وقتی برانکو از ایران رفت، مربیان بعدی همه فنا شدند؛ سراجی مدیر کاربلدی است

اسطوره فوتسال ایران و سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: نسل فوتسال ما دارد در سن 31 تا 33 می‌چرخد، امیدوارم پشتوانه خوبی داشته باشیم.

وقتی برانکو از ایران رفت، مربیان بعدی همه فنا شدند؛ سراجی مدیر کاربلدی است
کد خبر: 487672
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۵:۰۵:۵۵

اعتمادآنلاین| وحید شمسایی سرمربی تیم گیتی پسند و ملی‌پوش سابق تیم فوتسال، گفت: احترام خاصی برای «برانکو ایوانکوویچ» قائلم، چون نقش تعیین کننده‌ای در فوتبال ایران داشت. وقتی برانکو بعد از جام جهانی آلمان از تیم ایران رفت، مربیان بعدی همه فنا شدند، چون پشتوانه سازی نکردیم. علی دایی، امیر قلعه نویی و سایر مربیان فنا شدند، اما «کارلوس کی روش» این مقوله را در هشت سال خوب پیاده کرد.

به گزارش میزان، وی ادامه داد: در فوتسال ما هم همین اتفاق افتاد. آدم‌های زیادی نقش کلیدی و تعیین کننده داشتند مثل شمس. دو مربی خارجی در فوتسال ما آمدند که یکی را به دبستان و یکی را به دانشگاه تشبیه می‌کنم. این دو مربی «ژوراندینو» و «خسوس کاندلاس» بودند. بعد از جدایی ژوراندینو، نسل فوتسال ما به به خسوس رسید و وقتی خسوس هم رفت، ناظم الشریعه سرمربی شد و همان تیم را مدیریت و تاکتیک خودش را پیاده کرد که در جام جهانی سوم شدیم.

اسطوره فوتسال ایران خاطرنشان کرد: تیم ملی ما از سال 2016 تا 2021 پشتوانه سازی نکرد. نسل فوتسال ما دارد در سن 31 تا 33 می‌چرخد. امیدوارم پشتوانه خوبی داشته باشیم.

شمسایی در پاسخ به این سوال که برخی به رئیس جدید کمیته فوتسال انتقاد دارند، اظهارداشت: سراجی 10 روز است که به کمیته فوتسال آمده و نمی‌شود انتقاد بی‌مورد انجام داد. سراجی مدیرعامل سایپا است و در بحث مدیریتی هم سابقه خوبی دارد و فردی کاربلد است و امیدوارم با کارهایی که انجام می‌دهد، بتواند خدمات خوبی در فوتسال به نمایش بگذارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها