کد خبر: 487722
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۲۱:۱۳:۵۴
| |

فرمانده سپاه: در دو سال گذشته اسراییل در صنعت هسته‌ای مشکل ایجاد کرد

2 سالی بود که در کشورها دخالت کرده و برای صنعت هسته ای ما مشکل ایجاد می کردند و تصور می کردند سیستم امنیت ملی رژیم صهیونیستی آسیب نمی بیند اما ناگهان صحنه عوض شد؛ کشتی های آنها مورد حمله قرار گرفت که این ماجرا مربوط به 3 ماه گذشته است.

فرمانده سپاه: در دو سال گذشته اسراییل در صنعت هسته‌ای مشکل ایجاد کرد
کد خبر: 487722
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۲۱:۱۳:۵۴

اعتمادآنلاین| سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تجمع مردم تهران در میدان امام حسین(ع ) در حمایت از مردم فلسطین، گفت: در ابتدای صحبت هایم درود و رحمت الهی را نثار می‌کنم به شهیدان دفاع مقدس و شهیدان مقاومت فلسطین و علی الخصوص پرچم‌دار بزرگ مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به همه مردم مظلوم اما مقاوم و شجاع فلسطین.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: این حماسه، روز قدس را به ماه قدس تغییر می دهد. رژیم صهیونیستی فکر می کرد از مرز تهدیدات عبور کرده و آسیب ناپذیر شده و نتیجه فلسطین به فراموشی سپرده شده است و خیال می کرد می‌تواند فلسطین را پایگاه رژیم صهیونیست قرار دهد.

وی افزود: 2 سالی بود که در کشورها دخالت کرده و برای صنعت هسته ای ما مشکل ایجاد می کردند و تصور می کردند سیستم امنیت ملی رژیم صهیونیستی آسیب نمی بیند اما ناگهان صحنه عوض شد؛ کشتی های آنها مورد حمله قرار گرفت که این ماجرا مربوط به 3 ماه گذشته است.

سرلشکر سلامی اظهار داشت: بعد از خرابکاری در نطنز، کارخانه موشک سازی آنها منهدم شد و پالایشگاه حیفا منفجر شد و بزرگترین مجموعه دفاعی به نام رافائل دچار آتش سوزی شد و امنیت رژیم صهیونیستی با شکستی بی پایان مواجه شده است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بعد از 60 سال برای اولین بار هزاران موشک به سمت تلاویل شلیک شد، گفت: شهرهای صهیونیستی بیش از 2 سوم با شراره های موشک فلسطینی از سمت غزه مورد حمله قرار گرفت و هیچ جای امنی برای صهیونیست ها باقی نماند. همه سامانه های پدافند ضد موشکی رژیم اسرائیلی در قبال هزاران موشک فلسطینی نتوانستند کاری کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها