سفر وزیران خارجه آلمان، اسلواکی و چک به اراضی اشغالی

وزارت‌خانه اسرائیل در توییتر نوشت: دیپلمات‌های ارشد اروپایی قرار است از مکان‌هایی که مورد حملات موشکی حماس قرار گرفته و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر، رووین ریولین، رئیس‌ و بنی گانتز، وزیر امور خارجه این رژیم دیدار کنند.

سفر وزیران خارجه آلمان، اسلواکی و چک به اراضی اشغالی
کد خبر: 487919
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۱۳:۴۶:۵۰

اعتمادآنلاین| وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی از سفر وزیران خارجه آلمان، اسلواکی و جمهوری چک به سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک، این وزارت‌خانه در توییتر نوشت: دیپلمات‌های ارشد اروپایی قرار است از مکان‌هایی که مورد حملات موشکی حماس قرار گرفته و "بنیامین نتانیاهو"، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، "رووین ریولین"، رئیس‌ و "بنی گانتز"، وزیر امور خارجه این رژیم دیدار کنند.

هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با گابی اشکنازی، همتای اسرائیلی خود در تل آویو گفت: من برای نشان دادن همبستگی خود با شما به اینجا آمده‌ام. ما معتقدیم که اسرائیل حق دفاع از خود را در برابر چنین حملات قدرتمندی دارد. من به شما قول می‌دهم که از شما حمایت خواهیم کرد و ما این کار را در آینده نیز ادامه خواهیم داد.

ماس همچنین با تاکید بر حمایت کشورش از تلاش‌های آتش بس، وضعیت بشردوستانه در نوار غزه را "نگران کننده" خواند و گفت که آلمان برای تأثیرگذاری بر دو طرف فلسطینی و اسرائیلی با هدف رسیدن به آرامش، همکاری خود را با ایالات متحده و مصر ادامه می‌دهد.

گابی اشکنازی، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی نیز به نوبه خود تاکید کرد که تل آویو به "حفظ وضع موجود در قدس ادامه خواهد داد و تمام افراط گرایانی را که قانون را نقض می‌کنند، اعم از یهودی یا عرب" مورد مجازات قرار خواهد داد.

وی مدعی شد، اسرائیل در جریان عملیات‌های خود در غزه میان نیروهای حماس و غیرنظامیان تفاوت قائل می‌شود و در عین حال اتهاماتی را علیه حماس وارد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها