کد خبر: 487941
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۱۴:۴۵:۱۴
| |

اردوغان:

نتانیاهو هرگز دوست ما نبوده و نخواهد بود

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد: (بنیامین) نتانیاهو هیچ وقت دوست ما نبوده و نخواهد بود. به مبارزه با نتانیاهو ادامه خواهیم داد، همانگونه که تا امروز ادامه دادیم.

نتانیاهو هرگز دوست ما نبوده و نخواهد بود
کد خبر: 487941
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۱۴:۴۵:۱۴

اعتمادآنلاین| رئیس‌جمهور ترکیه با تاکید بر اینکه بنیامین نتانیاهو هیچ‌وقت دوست کشورش نبوده و نخواهد بود گفت، به مبارزه با وی ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اینترنتی النشره، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد: (بنیامین) نتانیاهو هیچ وقت دوست ما نبوده و نخواهد بود. به مبارزه با نتانیاهو ادامه خواهیم داد، همانگونه که تا امروز ادامه دادیم.

اردوغان گفت: من تاکنون با نتانیاهو دیدار نکرده‌ام. من فقط با شیمون پرز، رئیس پیشین اسرائیل در اجلاس داووس دیدار کردم. جوابی که در داووس به او دادم، برای همه جهان روشن است. چون آنها کودکان، زنان و بزرگسالان را به شهادت می‌رسانند. در داووس و مجمع عمومی سازمان ملل به ایشان گفتم که شما اینچنین هستید.

وی تصریح کرد: من طی 40 سال گذشته زندگی سیاسی خود را به‌ویژه با مقابله با اینها گذراندم. وقتی بحث از فلسطین می‌شود، ریه‌هایم انگار به صدا در می‌آیند. در مجمع عمومی سازمان ملل بر روی نقشه نشان دادم که این دولت تروریستی اسرائیل از سال 1947 تاکنون سرزمین‌های فلسطین را چگونه اشغال کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها