کد خبر: 488112
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۱ ۱۳:۵۱:۱۹
| |

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان پشیمان شد/ یک بازیکن جای مربی!

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در جدیدترین اقدام خود یک بازیکن خط خورده را به تیم ملی فراخواند.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان پشیمان شد/ یک بازیکن جای مربی!
کد خبر: 488112
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۱ ۱۳:۵۱:۱۹

اعتمادآنلاین| در روز های گذشته، لیست 18 نفره تیم ملی والیبال لهستان برای حضور در رقابتهای لیگ ملت های 2021 والیبال مشخص شده بود.

به گزارش ایسنا، لهستان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در المپیک و لیگ ملت های 2021 والیبال است. این تیم بهترین بازیکنان جهان را روی نیمکت خود می بیند و به اعتقاد بسیاری از کارشناسان تیم ذخیره لهستان با تیم اصلی فاصله ای نداشته و هر دو در یک سطح قرار دارند.

اما ویتال هینن، مربی بلژیکی تیم ملی والیبال لهستان که باید لیست 18 نفره خود را برای لیگ ملت ها آماده می کرد مجبور شد برخی از بازیکنان مطرح جهان را خط بزند. به اعتقاد رسانه‌های لهستانی تیم ملی والیبال لهستان از داشتن مهره زیاد رنج می برد! هینن برای به خط کردن 18 بازیکن بسیار سختی کشید و بعد از انتخاب بازیکنان مدنظرش او اعلام کرد برای انتخاب نفرات سردرد گرفت که آن را ناشی از خط خوردن بازیکنان خوب لهستانی دانست.

پس از خط زدن نام های بزرگ لهستان حالا سرمربی این تیم تصمیم گرفته که نوربرت هوبر را به تیم بازگرداند. پیش از این، این بازیکن از ترکیب تیم ملی لهستان خارج شده بود.

به دلیل اینکه تیم های شرکت کننده در این مسابقات حداکثر می توانند 25 نفر باشند، هینن مجبور شد که یک مربی از کادر فنی کم کند تا این بازیکن با او به لیگ ملت ها بیاید.

نوربرت هوبر اکنون 22 سال سن دارد و در فصل گذشته هم تیمی میلاد عبادی پور در تیم اسکرا بود. او با تیم ملی جوانان لهستان موفق شده بود عملکرد خوبی داشته باشد و در سال 2017 قهرمان جهان شود.

لیگ ملت‌های 2021 در حالی در شهر ریمینی ایتالیا برگزار خواهد شد که این رقابت‌ها در سال 2020 به دلیل شیوع کرونا لغو شده بود. قرار است مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در گروه مردان از هفتم خرداد آغاز شود و تا دوم تیر به مدت 27 روز ادامه داشته باشد و تیم ملی ایران نیز به مصاف رقبایش خواهد رفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها