صادق زیباکلام، فعال سیاسی:

انتخابات 1400| با حضور رئیسی هیچ شانسی برای دیگر کاندیداها وجود ندارد/ پرونده اصلاح‌طلبان بسته شده است

یک فعال سیاسی گفت: من پیروز این انتخابات را رئیسی می‌دانم. به این خاطر تعجب کردم که لاریجانی ثبت‌نام کردند، چون با حضور رئیسی هیچ شانسی برای دیگر کاندیداها وجود ندارد. پرونده اصلاح‌طلبان بسته شده و آنها وقتشان را تلف می‌کنند. کسی به این گروه رأی نخواهد داد و رقابت در اردوگاه اصولگرایان باقی می‌ماند.

انتخابات 1400| با حضور رئیسی هیچ شانسی برای دیگر کاندیداها وجود ندارد/ پرونده اصلاح‌طلبان بسته شده است
کد خبر: 488238
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ۰۸:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ صادق زیباکلام، فعال سیاسی، ضمن اظهاراتی در پیام‌رسان کلاب هاوس گفت: من معتقدم که قطعاً رئیسی پیروز این انتخابات می‌شوند، ایشان یقیناً سبک و سنگین کردند و بررسی‌هایشان نشان داده است که شانس‌شان برای پیروزی بسیار بالاست. ایشان قطعاً به این نتیجه رسیدند که پیروز می‌شوند و این اتفاق برایشان یک اعتبار است.


به گزارش روزنامه کیهان، زیباکلام تأکید کرد: من پیروز این انتخابات را رئیسی می‌دانم. به این خاطر تعجب کردم که لاریجانی ثبت‌نام کردند، چون با حضور رئیسی هیچ شانسی برای دیگر کاندیداها وجود ندارد.


وی گفت: در مورد اصلاح‌طلبان، ثبت‌نام تاج‌زاده یک موجی در بدنه اجتماعی‌شان به وجود آورد. یک اقلیتی در کلاب‌هاوس می‌گفتند که با تأیید صلاحیت تاجزاده ممکن است در انتخابات شرکت کنند. در روم تشکیل شده با حضور تاجزاده از ایشان سؤال شد که در صورت رد صلاحیت، از فرد دیگری حمایت می‌کنید یا نه، آقای تاجزاده پاسخ قطعی به این سؤال ندادند.


وی گفت: پرونده اصلاح‌طلبان بسته شده و آنها وقتشان را تلف می‌کنند. کسی به این گروه رأی نخواهد داد و رقابت در اردوگاه اصولگرایان باقی می‌ماند.


وی گفت: من خیلی شانس زیادی برای لاریجانی نمی‌بینم، دلم می‌خواست که از لاریجانی می‌پرسیدم به چه امیدی در انتخابات شرکت کردند؟ پیروزی رئیسی را در رقابت با آقای لاریجانی که اصلی‌ترین رقیب‌شان است یک جورهایی قطعی می‌بینم.


اظهارات زیبا کلام معطوف به آخرین نظرسنجی‌هاست؛ چنان که در نظرسنجی مرکز افکارسنجی ایسپا (نزدیک به دولت در هفته آخر اردیبهشت)، آقای رئیسی 36/7 درصد رأی داشته و آقایان جهانگیری، لاریجانی و پزشکیان، به ترتیب، 1/6 درصد، 3/5 درصد و 2/1 درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی را حائز شده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها