گفتگوی اسماعیل هنیه با فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سردار حسین سلامی در گفتگوی تلفنی با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس دستاورد گروه‌های مقاومتی فلسطین در برابر اسرائیل را ستود و تأکید کرد که ایران آماده ارائه انواع کمک‌ها به ملت فلسطین و نیروهای مقاومت است.

گفتگوی اسماعیل هنیه با فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
کد خبر: 488241
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ۰۸:۱۳:۵۲

اعتمادآنلاین| رئیس دفتر سیاسی حماس از مواضع ثابت جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حقوق ملت فلسطین و حمایت از حقوق سیاسی و میدانی این مردم و گروه‌های مقاومت در برابر اشغالگران قدردانی کرد.


به گزارش مهر، سردار «حسین سلامی» در گفتگوی تلفنی با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دستاورد گروه‌های مقاومتی فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی را ستود و تأکید کرد که ایران آماده ارائه انواع کمک‌ها به ملت فلسطین و نیروهای مقاومت است و هرگز از نقش خود در این زمینه کوتاه نخواهد آمد.

در ادامه نیز هنیه از مواضع ثابت جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حقوق ملت فلسطین و حمایت از حقوق سیاسی و میدانی مردم آن و گروه‌های مقاومت قدردانی کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس در پایان این گفتگو با فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن الهی توصیف کردن پیروزی مقاومت در برابر اشغالگران اسرائیلی گفت: «اکنون مرحله جدیدی در تاریخ مبارزه امت (اسلامی) با محوریت قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها