کد خبر: 488325
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ۱۰:۱۶:۰۰
| |

وزیر اطلاعات به 8 سوال مشترک 228 نماینده پاسخ می‌دهد

پاسخ وزیر اطلاعات به 8 سوال مشترک 228 نماینده، پاسخ وزیر نیرو به سوالات 23 نماینده، پاسخ وزیر نفت به سوالات 23، پاسخ وزیر جهاد به سوالات 14 نماینده، پاسخ وزیر راه به سوالات 8 نماینده بخشی از دستور کار‌های کمیسیون‌های مجلس در هفته جاری است.

وزیر اطلاعات به 8 سوال مشترک 228 نماینده پاسخ می‌دهد
کد خبر: 488325
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ۱۰:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ دستورکار کمیسیون‌های مجلس در هفته جاری که از تاریخ شنبه تا چهارشنبه (1 تا 5 خرداد) جلسه دارند اعلام شد.

به گزارش فارس، حضور وزیر نفت در کمیسیون آموزش برای پاسخ به دو سؤال نمایندگان و همچنین بررسی لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در دستورکار این کمیسیون است.

بررسی طرح تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور به کارکنان اداره قوه قضائیه و بررسی طرح اصلاح تبصره یک قانون منع به کارگیری بازنشستگان بخشی از دستورکارهای کمیسیون اجتماعی است.

ارائه گزارش تصمیمات و اقدامات بانک مرکزی و وزارت اقتصاد درباره رمزارزها با حضور فرهاد دژپسند و عبدالناصر همتی در کمیسیون اقتصادی بخشی از دستورکارهای این کمیسیون است. همچنین بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان درباره تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های دولتی و بانک‌های واگذار شده در اجرای اصل 44 قانون اساسی و حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در این کمیسیون برای پاسخگویی به سؤالات چهار نماینده مجلس بخش دیگری از دستورکارهای این کمیسیون است.

وزیر اطلاعات هم روز سه‌شنبه در کمیسیون امنیت ملی حاضر شده و به 8 سؤال که مربوط به 228 نماینده است پاسخ خواهد داد.

در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها طرح نحوه مواجهه با قانع‌کننده نبودن پاسخ وزیر بررسی خواهد شد.

در کمیسیون انرژی هم رضا اردکانیان وزیر نیرو حاضر شده و به سؤالات 23 نماینده پاسخ خواهد داد. همچنین در کمیسیون بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت هم باید به سؤالات 22 نماینده پاسخ دهد. ضمن اینکه وضعیت میدان پارس جنوبی و افت فشار آن و مشکلات نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش و پخش حوزه‌های انتخابی اعضای این کمیسیون با حضور وزیر نفت بررسی خواهد شد.

در کمیسیون بهداشت هم محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش برای پاسخ به سؤال نماینده شیراز حاضر خواهد شد.

در کمیسیون صنایع هم وضعیت تأمین کالا و مواد غذایی با حضور مسئولینی از وزارت صمت، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی بررسی می‌شود، ضمن اینکه در این کمیسیون، وضعیت بازار و صنعت خودرو با حضور وزیر صمت، رئیس شورای رقابت و مدیران عاملان ایران خودرو و سایپا بررسی می‌شود.

در کمیسیون عمران هم محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برای پاسخگویی به سؤالات 8 نماینده و همچنین بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت برای پاسخ به سؤال نماینده آبادان حاضر می‌شوند.

در کمیسیون کشاورزی هم کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به منظور پاسخ به سؤال 14 نماینده حاضر شده و مسائل مربوط به تولید تخم‌مرغ هم در این کمیسیون بررسی می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها