کد خبر: 488480
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ۱۴:۳۸:۰۳
| |

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حلب افتتاح شد

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حلب امروز (شنبه) اول خرداد ماه توسط محمدجواد ظریف و فیصل المقداد وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوریه به صورت ویدئو کنفرانس رسما افتتاح شد.

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حلب افتتاح شد
کد خبر: 488480
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ۱۴:۳۸:۰۳

اعتمادآنلاین| سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حلب امروز توسط وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوریه به صورت ویدئو کنفرانس رسما افتتاح شد.

به گزارش فارس، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حلب امروز (شنبه) اول خرداد ماه توسط محمدجواد ظریف و فیصل المقداد وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوریه به صورت ویدئو کنفرانس رسما افتتاح شد.

در سفر 22 اردیبهشت ماه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به دمشق و رایزنی انجام شده با بشار اسد رئیس جمهور سوریه و وزیر امور خارجه این کشور، موافقت مقامات سوری برای افتتاح سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حلب، حاصل شد و در پی آن وزارت امور خارجه جمهوری عربی سوریه به طور کتبی با این موضوع موافقت کرد.

ظریف پس از دیدار با بشار اسد و وزیر خارجه سوریه در جمع خبرنگاران گفت که با موافقت بشار اسد و وزارت خارجه سوریه سرکنسولگری ایران را در حلب افتتاح خواهیم کرد. امیدوارم این اقدام باعث گسترش همکاری‌های اقتصادی، تجاری و فرهنگی بین ایران و سوریه شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها