کد خبر: 488493
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ۱۴:۵۲:۱۷
| |

سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش:

امروز آمریکا با وحدت نیرو‌های مسلح شکست خورده‌اند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز آمریکا و سردمداران غرب با وحدت و یکپارچگی نیرو‌های مسلح شکست خورده اند و به عنوان یک نمونه، حمله موشکی به پایگاه عین الاسد بزرگترین شکست برای آمریکا در منطقه بود.

امروز آمریکا با وحدت نیرو‌های مسلح شکست خورده‌اند
کد خبر: 488493
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ۱۴:۵۲:۱۷

اعتمادآنلاین| فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز آمریکا و سردمداران غرب با وحدت و یکپارچگی نیرو‌های مسلح شکست خورده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ ستاد کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش که در کرمانشاه برگزار شد با بیان اینکه ارتش و سپاه لشکر واحد الهی هستند، اظهار کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب هیمنه دشمنان اسلام و انقلاب را در هم شکسته ایم.

وی افزود: امروز آمریکا و سردمداران غرب با وحدت و یکپارچگی نیرو‌های مسلح شکست خورده اند و به عنوان یک نمونه، حمله موشکی به پایگاه عین الاسد بزرگترین شکست برای آمریکا در منطقه بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری را سه اصل مهم در نیروی زمینی ارتش دانست و گفت: به گواه همگان امروز نیروی زمینی ارتش در حوزه ارتقاء توان رزمی در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد. دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند کوچکترین تهدید آنها، در سریع‌ترین زمان ممکن بزرگترین جواب را از جانب نیرو‌های نظامی به همراه خواهد داشت.

امیر حیدری تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب بدانند کوچک‌ترین تهدیدشان، بزرگترین جواب را از جانب نیرو‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران به همراه خواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها