کد خبر: 488568
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ۰۷:۱۲:۴۵
| |

کیکاووس سعیدی،دبیرکل کمیته ملی المپیک:

نفر اضافی در کاروان نداریم/درخصوص کسب سهمیه روئینگ فدراسیون تصمیم می‌گیرد

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: هر دو ورزشکار که سهمیه روئینگ را گرفتند عزیز هستند و درباره نفر اعزامی تصمیم فدراسیون مهم است.

نفر اضافی در کاروان نداریم/درخصوص کسب سهمیه روئینگ فدراسیون تصمیم می‌گیرد
کد خبر: 488568
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ۰۷:۱۲:۴۵

اعتمادآنلاین| کیکاووس سعیدی درباره وضعیت کاروان ایران در بازی‌های المپیک توکیو، عنوان کرد: روند آماده سازی کاروان ایران برای المپیک به صورت مستمر و هدفمند روبه جلوست و امور کاروان توسط سرپرست و مرکز نظارت پیگیری می‌شود.

به گزارش فارس،دبیر کل کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: المپیک طبق آخرین صحبت‌ها با پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود. تا اواخر خرداد که کسب سهمیه‌ها قطعی شود می‌توانیم ترکیب کاروان را اعلام کنیم. هنوز در برخی از رشته‌ها فرصت برای کسب سهمیه هست.

سعیدی همچنین درباره واریزی جدید بودجه به فدراسیون‌ها، عنوان کرد: واریزی جدیدی در دست نیست اما رویکرد هیات اجرایی و رئیس کمیته این است قبل از بازی‌ها بودجه فدراسیون‌ها را پرداخت کنیم. پرداخت حقوق و بورسیه‌ها تا اواخر سال 99 پرداخت شده و منتظر اخذ گزارشات هستیم تا بتوانیم سهم بورسیه 4 ماه بعدی را هم پرداخت کنیم‌.

وی درباره کسب سهمیه تکواندو و اینکه فکر می‌کنید چند سهمیه دیگر اخذ شود، خاطرنشان کرد: تبریک می‌گویم. در کاراته هم این احتمال وجود دارد و این فرصت برای رشته‌های دیگر هم هست تا سهمیه‌ها افزایش یابد. البته من فکر می‌کنم بیشتر از المپیک ریو این دوره شرکت کننده داشته باشیم. در ریو در 14 رشته 63 سهمیه کسب شد، امیدوارم این دوره کاروان هم از نظر کیفی و هم کمی شرایط بهتری داشته باشد.

سعیدی درباره اینکه توکیو از کشورها خواسته تعداد میهمانان خود را کاهش دهند، گفت: با مشخص شدن ترکیب قطعی کادر سرپرستی و میهمانان هم در ترکیب کاروان قرار می‌گیرند. با توجه با اینکه اعلام شده کاروان کشورها باید محدودتر شوند این ملاحظه از سوی کمیته هم مد نظر قرار داده شده است. افراد اضافی نخواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که قایقرانی از بین یک سهمیه زنان و مردان باید یکی را انتخاب کند و شنیده شده کمیته تاکید دارد برای اضافه شدن تعداد زنان، سهمیه روئینگ به نازنین ملایی برسد، تصریح کرد: هر دو ورزشکار برای ما عزیز هستند و زحمت کشیدند. برای ما فرقی ندارد و معیارهای فنی فدراسیون مهم است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها