کد خبر: 488731
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ۱۱:۳۲:۲۹
| |

جاهدی،ملی پوش پاراکانو:

برای رسیدن به پارالمپیک 8 سال تلاش کردم

ملی پوش پاراکانو پس از کسب سهمیه پارالمپیک توکیو گفت: برای رسیدن به چنین هدف مهمی 8 سال پی در پی تلاش کردم.

برای رسیدن به پارالمپیک 8 سال تلاش کردم
کد خبر: 488731
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ۱۱:۳۲:۲۹

اعتمادآنلاین| اسلام جاهدی اظهار کرد: رقابت های کاپ جهانی پاراکانو انتخابی پارالمپیک توکیو در مجارستان چون آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه بود، در سطح بسیار بالایی برگزار شد. به اعتقاد من این رقابت ها حتی سخت تر از پارالمپیک بود.

وی با بیان این که کسب سهمیه در پاراکانو بهترین لحظه زندگی من بود، گفت: برای کسب سهمیه و حضور در پارالمپیک 8 سال بود که بدون وقفه تمرین می کردم تا به چنین هدف مهمی دست پیدا کنم، در حقیقت کسب سهمیه در پاراکانو بهترین لحظه زندگی من بود.

به گزارش ایسنا، جاهدی پیرامون این پرسش که چه انتظاری از کمیته ملی پارالمپیک دارید، تصریح کرد: با توجه به این که بعد از سال ها تلاش موفق به کسب سهمیه قایقرانی در کانو معلولان شدم، این انتظار را دارم که تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک قرار بگیرم و به عنوان نفر اول آسیا جزو گروه چهارم به توکیو اعزام شوم.

این‌ملی پوش پاراکانو در خصوص زمان شروع تمرینات خود گفت: پس از بازگشت از مجارستان تمرینات خود را به صورت انفرادی شروع کردم و الان منتظر تصمیم کمیته ملی پارالمپیک هستم تا پس از مشخص شدن وضعیتم برای اعزام به توکیو، تمرینات خود را به طور جدی و پرفشار در اردوی تیم ملی ادامه دهم.

وی در پایان یکی از مهم ترین برنامه های خود پس از پارالمپیک را حضور در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین عنوان کرد و افزود: در صورت حمایت کمیته ملی پارالمپیک، هدفم بر این است که در بازیهای پاراآسیایی 2022 چین در پاراکانو به مدال طلا دست پیدا کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها