مسابقات پاراتکواندو انتخابی المپیک- اردن

بانوی تکواندوکار ایران پارالمپیکی شد/ تلاش دودانگه برای کسب سهمیه

قرعه کشی مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک در قاره آسیا انجام و رایحه شهاب براساس جدول، سهمیه حضور در پارالمپیک توکیو را بدست آورد و فاطمه دودانگه نیز امروز یکشنبه دوم خرداد برای کسب سهمیه تلاش خواهد کرد.

بانوی تکواندوکار ایران پارالمپیکی شد/ تلاش دودانگه برای کسب سهمیه
کد خبر: 488751
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ۱۲:۱۶:۰۵

اعتمادآنلاین| مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک در قاره آسیا با حضور 26 پاراتکواندوکار از 12 کشور امروز یکشنبه دوم خرداد در اردن در حال برگزاری است و فاطمه دودانگه در وزن 49- کیلوگرم (44K) و رایحه شهاب در وزن 58+ کیلوگرم (44K) دو نماینده کشورمان برای کسب سهمیه پارالمپیک در این رقابت‌ها حضور دارند.

به گزارش ایسنا،براساس قرعه‌کشی انجام شده فاطمه دودانگه در وزن 49- کیلوگرم (44K) ابتدا باید با نماینده افغانستان مبارزه کند و در فینال نیز به مصاف پاراتکواندوکار قزاقستان خواهد رفت.

رایحه شهاب دیگر نماینده پاراتکواندو ایران در وزن 58+ کیلوگرم (44K) به دلیل غیبت دو تکواندوکار دیگر در وزن و کلاس او، موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شد.

تکواندوکارانی که موفق به کسب مدال طلا شوند می‌توانند جواز حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو را بدست آورند.

هدایت این نفرات برعهده عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی و الهه مهربانی به عنوان مربی است.

رقابت‌های پاراتکواندو برای نخستین بار است که در بازی‌های پارالمپیک توکیو برگزار می‌شود؛ ایران در بخش مردان موفق به کسب دو سهمیه توسط مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی از طریق رنکینگ سیستم شده است و در بخش زنان نیز با حضور در این رقابت‌ها برای کسب دو سهمیه تلاش می‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها