کد خبر: 488758
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ۱۲:۲۴:۰۰
| |

درخواست یک نماینده مجلس برای تحقیق و تفحص از 3 نهاد

یک نماینده مجلس گفت: ما مخالف نیستیم که وضعیت بیمه کارگران ساختمانی باید تعیین تکلیف شود اما لازم است تحقیق و تفحص های مهم به ویژه تحقیق و تفحص از اتاق صنایع و معادن که پول زیادی در آنجا حیف و میل می شود هم در اولویت بررسی مجلس قرار گیرد.

درخواست یک نماینده مجلس برای تحقیق و تفحص از 3 نهاد
کد خبر: 488758
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ۱۲:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمدحسن آصفری، نماینده مجلس، در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) و در جریان بررسی تقاضای اولویت طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی گفت: نمایندگان مدتی است که درخواست تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری، دانشگاه آزاد و اتاق صنایع و معادن را ارائه کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ما مخالف نیستیم که وضعیت بیمه کارگران ساختمانی باید تعیین تکلیف شود اما لازم است تحقیق و تفحص های مهم به ویژه تحقیق و تفحص از اتاق صنایع و معادن که پول زیادی در آنجا حیف و میل می شود هم در اولویت بررسی مجلس قرار گیرد.

احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس، در پاسخ به این تذکر، گفت: زمانی که تحقیق و تفحص توسط نمایندگان ارائه می شود، ابتدا به کمیسیون مربوطه و در آنجا بررسی می شود.

وی افزود: معمولا مجلس در روزهای سه شنبه گزارش‌های نظارتی، سوال از وزرا و تحقیق و تفحص ها را مورد بررسی قرار می دهد و اگر تحقیق و تفحصی به هیئت رئیسه مجلس ارائه شود، قطعا در دستور کار قرار می دهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها