کد خبر: 488803
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ۱۴:۱۰:۰۰
| |

وزیر امور خارجه اتریش:

مسائل مهمی در مذاکرات برجام باقیمانده است

الکساندر شالنبرگ وزیر امور خارجه اتریش روز گذشته (شنبه) با تأکید بر این که زمان برای تکمیل مذاکرات وین برای احیای برجام رو به اتمام است، گفت که همچنان مسائل مهمی در مذاکرات به صورت حل نشده باقیمانده است.

مسائل مهمی در مذاکرات برجام باقیمانده است
کد خبر: 488803
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ۱۴:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| وزیر خارجه اتریش طی مصاحبه‌ای تأکید کرد که زمان برای حصول پیشرفت در مذاکرات برای احیای برجام رو به اتمام است و هنوز مسائل مهمی به صورت حل نشده باقیمانده است.

به گزارش فارس، «الکساندر شالنبرگ» وزیر امور خارجه اتریش روز گذشته (شنبه) با تأکید بر این که زمان برای تکمیل مذاکرات «وین» برای احیای برجام رو به اتمام است، گفت که همچنان مسائل مهمی در مذاکرات به صورت حل نشده باقیمانده است.

وزیر خارجه اتریش با تأکید بر این که تمامی طرف‌ها در مذاکرات وین برای احیای برجام در تلاش هستند تا به نتیجه‌ای مطلوب برسند، گفت: «در مذاکرات فعلی هسته‌ای ایران در وین، این حس قوی را دارم که هم ایالات متحده و هم ایران علی‌رغم آن که گفت‌وگوی مستقیمی با یکدیگر ندارند، هر دو در تلاش هستند».

شالنبرگ با این حال ادامه داد: «با این حال، زمان رو به اتمام است و نکات و مسائل مهمی همچنان به صورت حل نشده باقی مانده است. مدت‌ها است که اتریش میزبان خوبی برای مذاکرات درباره ایران بوده است».

اظهارات وزیر خارجه اتریش در حالی مطرح شده است که یک مقام مطلع در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی امروز (یکشنبه) گفت که با توجه به پایان یافتن ضرب‌الاجل سه ماهه ایران به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، احتمال تمدید مشروط توافق قبلی برای مدت یک ماه وجود دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها