کد خبر: 488938
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۰۸:۱۹:۰۰
| |

مهرداد ویس کرمی، نماینده خرم‌آباد در مجلس:

جنجال بر سر تغییر در جداول بودجه 1400، همچنان ادامه دارد/ نماینده خرم‌آباد: جواب افکار عمومی را بدهید

جداول بودجه 1400 دستخوش تغییر هیات رئیسه شده است و چند ماهی است که بحث بر سر آن ادامه دارد و هنوز هیچ‌کدام از مسئولین مربوطه پاسخی قابل اقناع را به افکار عمومی ارائه ندادند.

جنجال بر سر تغییر در جداول بودجه 1400، همچنان ادامه دارد/ نماینده خرم‌آباد: جواب افکار عمومی را بدهید
کد خبر: 488938
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۰۸:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| چرایی تغییرات در جداول بودجه 1400 همچنان در سایه ابهام قرار دارد. با وجود پیگیری‌های فراوان علت و چرایی تغییر در بودجه 1400 هنوز مشخص نیست و البته مسئولین مربوطه تا به الان پاسخی که افکار عمومی را قانع کند را ارائه نداده‌‍اند.

به گزارش روزنامه جمهوری اسلامی، در همین راستا مهرداد ویس‌کرمی، نماینده خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی دیروز در جلسه علنی مجلس هیات رئیسه را خطاب قرار دادو گفت: به چه حقی در بودجه دست بردید و به جای مجلس تصمیم‌گیری کردید؟ جواب افکار عمومی را بدهید.

مهرداد ویس کرمی در جلسه علنی دیروز در تذکری گفت: بعد از تصویب بودجه 1400، کمیسیون تلفیق و صحن مجلس به دلیل ایجاد ابهامی، رأی به حذف تبصره‌ای داد منتها با پیشنهاد یکی از نمایندگان قرار شد جداول حفظ شده و اجرای طرحها براساس تبصره بودجه 1399 باشد. با وجود این تصمیم، آن چه به دولت ابلاغ شده مغایر با چیزی است که مجلس تصویب کرده، این خلاف آیین‌نامه و تخلفی است که هیأت رئیسه انجام داده است. نتیجه این شده که به دلیل تخلف هیأت رئیسه و دست بردن سرخود در مصوبه مجلس آن هم در زمان تعطیلی، طرح‌های ما با وجود آمادگی سرمایه‌گذار نمی‌تواند واگذار شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها