محسن یوسفی ،بازیکن اسبق استقلال:

رفتارهای سرمربی باعث شد احترام به پیراهن استقلال کمرنگ شود/ آبی‌پوشان هنوز کاری نکرده‌اند که مغرور شوند

پیشکسوت استقلال گفت: الان اتفاق خاصی برای استقلال رقم نخورده که بازیکنان بخواهند مغرور شوند.

رفتارهای سرمربی باعث شد احترام به پیراهن استقلال کمرنگ شود/ آبی‌پوشان هنوز کاری نکرده‌اند که مغرور شوند
کد خبر: 488964
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۰۸:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن یوسفی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: واقعیت این است که نمی توانیم خودمان را گول بزنیم. کار استقلال در لیگ خیلی سخت است و با توجه به شرایطی که پرسپولیس و سپاهان دارند استقلال باید تمام بازیهایش را ببرد و منتظر باشد که آنها سوتی بدهند و با توجه به شرایطی که تیمهای سپاهان و پرسپولیس دارند این اتفاق خوب خیلی بعید است. شاید هم حق با کسانی باشد که می گویند استقلال باید قید لیگ برتر را بزند ولی استقلال هم نباید لیگ را دست کم بگیرد چون در این صورت ممکن است که سهمیه را از دست بدهد. درست است که استقلال شانس زیادی برای قهرمانی ندارد ولی تیمهایی که پایین تر از استقلال هستند برای کسب سهمیه آسیایی می جنگند و استقلال باید با تمام قدرت لیگ برتر را ادامه بدهد چون ممکن است در آسیا و در جام حذفی هم همین شرایط برایش پیش بیاید. بنابراین استقلال باید با قدرت تمام در لیگ برتر به میدان برود تا از اشتباهات احتمالی سپاهان و پرسپولیس استفاده کند و شانس گرفتن سهمیه را از دست ندهد.


یوسفی درباره تغییر و تحولات هرساله استقلال افزود: هر موقع که یک تیم نتیجه نمی گیرد ناخواسته این تغییر و تحولات به وجود می آید. تیمی که قهرمان می شود می گویند این بازیکنان خوب هستند و شرایط خوب است و سعی می کنند ثبات تیم را بیشتر و تیم را حفظ کنند. در نقل و انتقالات معمولا یک تعدادی بازیکنان به تیم اضافه می شوند ولی چون نتیجه نمی گیرند آن بازیکنانی که آمدند زیر سوال می روند. حالا الان تمرکز باشگاه استقلال باید روی این باشد که تیم را حفظ کنند و بازیکنان را از دست ندهند. مثلا الان شیخ دیاباته از نظر روحی شرایط خوبی ندارد و باید این بازیکن را به شرایط روحی و روانی برگردانند نه اینکه این بازیکن را از دست بدهند. وقتی تیم نتیجه نمی گیرد مشکلات زیادی پیش می آید اما نتایج خیلی از چیزها را درست می کند. ان شاالله که استقلال بتواند حداقل جام حذفی را به دست بیاورد که یک مقدار شرایط تیم نرمال شود.

بازیکن اسبق استقلال درباره افت این تیم بعد از لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر نمی کنم استقلال به دلیل خستگی در این 2 بازی افت کرده باشد. استقلال مقابل ذوب آهن موقعیت زیاد داشت. وقتی تیمی که موقعیت زیاد دارد و مالک توپ هم هست نمی توانیم بگوییم خسته بوده است. خستگی یعنی اینکه تیم حریف به شما فشار بیاورد و 6-7 موقعیت گل داشته باشد ولی استقلال مقابل ذوب آهن به این صورت نبود. تیم ذوب آهن دوتا موقعیت آورد و دوتای آن به گل تبدیل شد. استقلال باید از موقعیتهایش بهتر استفاده می کرد و شرایط را به نفع خود رقم می زد. من نمی توانم بگویم خستگی را بهانه کنیم چون تیمهای دنیا هر سه چهار روز بازی می کنند البته استقلال در آسیا تحت فشار بود اما بازیکنان این تیم خسته نبودند.


او با انتقاد از رفتار برخی بازیکنان استقلال گفت: در استقلال بازیکنانی بودند که هر سال هم جام می آوردند و قهرمان می شدند ولی از نظر رفتاری خیلی سربه زیرتر رفتار می کردند. به نظرم بازیکنان استقلال باید حواسشان را جمع کنند چون همین الان اتفاق خاصی برای استقلال رقم نخورده که اینها بخواهند مغرور شوند. بازیکنان استقلال فقط و فقط سرشان به کار خودشان باشد و کار خود را انجام دهند تا بتوانند جام را بدست بیاورند و وقتی هم که جام را به دست آوردند باز هم همین کار را انجام بدهند یعنی احترام به پیشکسوت و احترام به هوادار و پیراهن استقلال. یک مقدار این احترام در فاز جدید استقلال کمرنگ شده و نمی خواهم اسم مربی بیاورم چون از زمانی که یکی از مربیان آمد یک مقدار بازیکنان ارزش پیراهن استقلال را درک نکردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها