کد خبر: 488982
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۰۹:۴۰:۰۰
| |

محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران:

انتخابات 1400| کسی نباید با صندوق‌ رای قهر کند/ امروز در حوزه تبلیغاتی دشمن هستیم/ تجربه دیپلماسی و اقتصاد نتوانست گره‌ها را باز کند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: در انتخابات 1400 کسی نباید با صندوق‌ها قهر کند چراکه این روز، روز تصمیم‌هاست و همه باید پای صندوق‌ها بیایم و فردی که به تفکر فاتحان خرمشهر نزدیک‌تر است را انتخاب کنیم.

انتخابات 1400| کسی نباید با صندوق‌ رای قهر کند/ امروز در حوزه تبلیغاتی دشمن هستیم/ تجربه دیپلماسی و اقتصاد نتوانست گره‌ها را باز کند
کد خبر: 488982
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۰۹:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران شامگاه یکشنبه دوم خردادماه در نشست مجازی و سراسری بسیجیان و اهالی رسانه استان همدان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، بیان کرد: فاتحان خرمشهر طی 34 روز در این شهر و گرمای طاقت‌فرسای آن جنگیدند و تقریباً همه رزمنده‌ها زخمی بر بدن داشتند، این شرایط همه ظرفیت‌ها و قوای بدنی را تحلیل برده بود تا اینکه رزمنده‌ها به پشت دروازه‌های خرمشهر رسیدند، خرمشهری که 2000 نیروی آماده و تازه نفس در پشت خاکریز داشت.

به گزارش ایسنا، وی سوم خرداد را یوم‌الله تجلی قدرت خدا دانست و اظهار کرد: خدایی که خواست او خرمشهر را فتح کرد، امروز و در شرایط فعلی هم با ما است و می‌تواند در همه عرصه‌های اقتصادی و سیاسی هم ما را پیروز کند، به شرط آن که شروطش را رعایت کنیم. اگر خدا را یاری کنید خدا شما را یاری می‌کند؛ مثلاً در جنگ‌های لبنان، افغانستان، قیام جمهوری اسلامی ایران و قیام مردم عراق در برابر متجاوزان دست خدا را دیدیم.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی باید دقت کنیم که با خدا باشیم، افزود: اگر برای آزادسازی خرمشهر دل به دشمن بسته بودیم از نظر دیپلماسی متداول در دنیا کار درستی بود اما وقتی که به خدا چشم دوختیم و دل به او سپردیم و از تکیه بر قدرت‌های شرقی و غربی چشم‌پوشی کردیم، خدا هم نصرت عظیم را شامل حالمان کرد بدون اینکه حقارت و پستی را در مقابل دشمن تجربه کنیم.

نقدی با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر با آزادگی، سرافرازی، سربلندی و بدون منت رخ داد و این پیروزی بزرگ اینگونه نصیب ملت ایران شد، ادامه داد: امروز 10 سال است که درگیر جنگ اقتصادی شدید هستیم و چون به آن بها داده‌ایم مشکلاتی درست شده است.

وی اظهار کرد: چرا در این عرصه عظمت، عزت و جلوه قدرت الهی که در خرمشهر شاهد بودیم، ملت را به پیروزی نمی‌رساند، همین که در این سال‌ها در برابر توطئه‌های داخلی و خارجی ایستادیم عزت و عظمتی است که ملت ایران انجام داد. ملت ایران در این سال‌ها با آرامش و صبر در مقابل مشکلاتی که خارجی‌ها و نفوذی‌های داخلی انجام می‌دهند، ایستادند و این معجزه است، علاوه بر این به پیروزی‌هایی مثل پیروزی خرمشهر در این عرصه نیاز داریم.

وی با بیان اینکه در دو دولت قبل جور دیگری به این موضوع نگاه شد و خواستند مسئله را از طریق کنار آمدن‌ها حل و فصل کنند به همین علت مسئله پیچیده‌تر شد چراکه چشم‌ها به امضاهای طرف مقابل بود، گفت: اگر آن زمان به جای انتظار از بیگانگان روی خودکفایی کار می‌کردیم و با اراده و تصمیم کار کرده بودیم مثل فاتحان خرمشهر ظرفیت‌های ملی را به کار برده بودیم و بدون چشم‌داشت از غرب و شرق همه مسائل را حل کرده بودیم، دیگر اثری از مشکلات اقتصادی باقی نمی‌ماند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه باید از شهدا درس بگیریم، خاطرنشان کرد: اگر به جای توسل به این و آن، همت کنیم و از ظرفیت‌های عظیم خود استفاده کنیم مشکلات و مسائل حل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای نابودی ما لحظه شماری می‌کند، خاطرنشان کرد: ما خدایی داریم که خرمشهر و غزه را پیروز کرد و ملت ایران را با دست خالی بر رژیم شاه پیروز کرد، خداوند به ما کمک می‌کند، مصمم باشیم که با دشمن مبارزه کنیم و برای اینکه این فضا را به وجود بیاوریم باید روی ذهن و دل‌هایمان بیشتر کار کنیم.

نقدی با بیان اینکه امروز در حوزه تبلیغاتی دشمن هستیم، یادآور شد: اگر در فضای تبلیغاتی دشمن برویم نمی‌توانیم مانند فاتحان خرمشهر باشیم و در نتیجه پیروزی بزرگ خرمشهری و غزه‌ای در عرصه اقتصاد اتفاق نمی‌افتد بنابراین باید بتوانیم خود را از قید و بندها آزاد کنیم. نخستین لازمه این کار این است که نباید در این مسیر و این فضاها گم شویم و ساده انگار باشیم، مسائل اقتصادی که امروز با آن مواجه هستیم در برابر اقداماتی که قبلاً رقم زدیم، بسیار کوچک‌تر هستند.

وی بیان کرد: مسیری که با آن مواجه هستیم، مسیر اقتصاد مقاومتی و اتکا به سرمایه‌های ملی است و باید اینها را باور کنیم چراکه در عرصه اقتصادی دست‌هایمان پر است و همه چیز از منابع انسانی تا طبیعی در کشور موجود است بنابراین اقتصاد مقاومتی راه پیشرفت کشور است.

نقدی با تأکید بر اینکه باید مسیر آزادسازی خرمشهر را به کشور برگردانیم، گفت: تجربه دیپلماسی و اقتصاد نتوانست گره‌ها را باز کند و باید به وضعیت امروز مملکت رسیدگی کنیم اما تابحال توفیق نداشتیم در این مسیر قرار بگیریم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره انتخابات پیش‌رو هم یادآور شد: در انتخابات کسی نباید با صندوق‌ها قهر کند چراکه این روز، روز تصمیم‌هاست و همه باید پای صندوق‌ها بیایم و فردی که به تفکر فاتحان خرمشهر نزدیک‌تر است را انتخاب کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها