کد خبر: 489047
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۱۱:۱۵:۰۰
| |

محمدباقر نوبخت،رئیس سازمان برنامه و بودجه:

ظرفیت فوتبال و کشتی باید مورد توجه قرار بگیرد/با منابع مالی کشتی موافقت شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: عدالت به معنای مساوات نیست بلکه ظرفیت کشتی و فوتبال باید مورد توجه قرار بگیرد ولی به همه رشته‌ها توجه داریم.

ظرفیت فوتبال و کشتی باید مورد توجه قرار بگیرد/با منابع مالی کشتی موافقت شد
کد خبر: 489047
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۱۱:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدباقر نوبخت درباره بازدید از اردوی کشتی گفت: برای افتخارآفرینی در ورزش به ویژه در کشتی 2 اقدام لازم است؛ در کنار داشتن نیروهای مستعد، آماده کردن تیم برای مسابقات، برنامه ریزی و پشتیبانی مالی مورد نیاز است.

به گزارش فارس، وی افزود: وزیر ورزش و صالحی‌امیری در خصوص برنامه‌ریزی کارهایی را انجام می‌‌دهند و دولت در کنار آن پشتیبانی را برای رشته‌هایی که می‌توانند غرورآفرین باشند، انجام می‌دهد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص تجهیزات و ساخت سالن‌های کشتی، عنوان کرد: این بازدید برای تکمیل پشتیبانی مراحل بودجه‌ای بود. برای تکمیل موفقیت با منابع مالی مورد درخواست موافقت شد. امیدوارم با این پشتیبانی شاهد شکوفایی استعدادها و خرسندی مردم با این مدال‌ها باشیم.

نوبخت یادآور شد: کشتی نمادی از ورزش و رشته‌ای است که ایران در جهان به آن می‌بالد و توجه به این رشته اهمیت دارد. در دیدار با روسا عدالت در همه رشته‌ها باید انجام شود. عدالت به معنای مساوات نیست بلکه ظرفیت کشتی و فوتبال باید مورد توجه قرار بگیرد ولی به همه رشته ها توجه داریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها