کد خبر: 489048
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۱۱:۱۸:۵۲
| |

مسعود سلطانی‌فر،وزیر ورزش و جوانان :

مشکلات فدراسیون‌ها و ورزشکاران را حل خواهیم کرد/ ورزشکار ما با کسی تعارف ندارد

وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزشکار ما با کسی تعارف ندارد و اگر مشکلی داشته باشد به گوش مقام مسئول می‌رساند.

مشکلات فدراسیون‌ها و ورزشکاران را حل خواهیم کرد/ ورزشکار ما با کسی تعارف ندارد
کد خبر: 489048
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۱۱:۱۸:۵۲

اعتمادآنلاین| مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، در جلسه نوبخت، معاون رئیس‌جمهور با روسای فدراسیون‌های المپیکی اظهار داشت: در آستانه برگزاری بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان قرار داریم و امیدواریم که ورزشکاران ما بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند.

به گزارش تسنیم، وی افزود: به خاطر شیوع ویروس کرونا در جهان با یک سال تاخیر مسابقات المپیک برگزار می‌شود. امیدوار هستیم با وجود محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی که همچنان وجود دارد این مسابقات دو ماه دیگر برگزار شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: یک فرق عمده این مسابقات با دیگر رویدادهای جهان دارد و آن اینکه نخبه‌ترین و زبده‌ترین ورزشکاران جهان در رویداد المپیک حاضر می‌شوند. آنهایی که بهترین نتیجه و رکورد را کسب می‌کنند می‌توانند در المپیک حاضر شوند.

وی افزود: المپیک محل و آوردگاه بهترین‌های دنیا است. اتفاقی که در این دوره از مسابقات المپیک درحال رخ دادن است از جهت کسب سهمیه ورودی کاروان ایران می‌تواند رکوردشکنی کند و با توجه به مسابقاتی که پیش‌رو داریم تعداد سهمیه‌های ما افزایش خواهد داشت.

سلطانی‌فر ادامه داد: روسای فدراسیون‌ها و ورزشکاران ما تلاش زیادی انجام دادند تا بتوانند این سهمیه‌ها را بدست آوردند.

وی گفت: ورزشکار ما با کسی تعارف ندارد و اگر مشکلی داشته باشد به گوش مقام مسئول می‌رساند و همانطور که مشکلات کشتی گیران و این فدراسیون با پیگیری‌ها حل شد مشکلات دیگر‌ فدراسیون‌ها و ورزشکاران را نیز حل خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: مجموعه آزادی نیازمند پشتیبانی و تامین اعتبار است که بتوانیم کمبودها و مشکلاتی که این مجموعه دارد را حل کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به روز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر گفت: قطعا نسل‌های آینده به وجود همچنین افتخارآفرینانی می‌بالد و گرامی میداریم یاد و خاطره روز سوم خرداد و امیدواریم که رهروان خوبی برای شهدا باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها