تعهد 30 میلیارد تومانی نوبخت/ صالحی امیری: کشتی امید اول ما در المپیک است

رییس کمیته ملی المپیک گفت: کشتی امید اول ما در المپیک توکیو است و باور داریم که کشتی مانند ادوار گذشته خواهد درخشید.

تعهد 30 میلیارد تومانی نوبخت/ صالحی امیری: کشتی امید اول ما در المپیک است
کد خبر: 489057
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۱۱:۲۷:۵۳

اعتمادآنلاین| رضا صالحی امیری در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بیان کرد: چهار منبع مالی به کشتی وارد شد، کمیته المپیک، وزارت ورزش و یک تعهد هم آقای نوبخت معادل 30 میلیارد تومان پذیرفت و اسپانسرها هم ورود کرده اند.

او ادامه داد: جمع بندی این بود که نظام، دولت، کمیته و وزارت ورزش پشتوانه کشتی برای درخشش در جهان و المپیک هستند. امیدوارم و باور دارم که کشتی مانند سایر ادوار خواهد درخشید.


به گزارش ایسنا، رئیس کمیته ملی المپیک همچنین گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر، نماد مقاومت و غرور ملی برای ایرانیان را تبریک می گویم. آنچه به دعوت فدراسیون کشتی اتفاق افتاد حضور آقای نوبخت بود که در جریان فرآیند تحولات کشتی قرار بگیرد. دبیر از جنس کشتی است و با تمام زوایای آن آشناست و مدیر توانایی است تا کشتی همچنان پرچمدار باشد. کشتی، امید ما در المپیک است و باید دولت و اسپانسرها نیز به کمک کشتی بیایند.

صالحی امیری همچنین گفت: دبیر روزی را پیش بینی می کند که کشتی هشت مدال خواهد گرفت و باید آن روز را جشن بگیریم. البته نوع نگاه ما معامله گرانه نیست. وظیفه ما حمایت و وظیفه فدراسیون تلاش است. نه کمیته نه وزارت و دولت، هیچ پیش شرطی برای حمایت ندارند. هر نتیجه ای حاصل شود برای ما ارزشمند است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها