محمد بریمانلو، کاپیتان تیم ملی جودو:

امیدوارم بتوانم با پرچم IOC به المپیک بروم

محمد بریمانلو، کاپیتان تیم ملی جودو، سهمیه المپیک گرفته اما به‌دلیل محرومیت فدراسیون ایران، ممکن است نتواند به توکیو برود

امیدوارم بتوانم با پرچم IOC به المپیک بروم
کد خبر: 489217
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۱۵:۲۱:۵۸

اعتمادآنلاین| با لغو حکم کمیته انضباطی فدراسیون جهانی جودو از سوی دادگاه حکمیت ورزشCAS که باعث شد تیم ملی ایران فرصت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را کسب کند.

به گزارش همشهری، محمد محمدی بریمانلو سرگروه تیم ملی ایران با آنکه تا یک قدمی مدال رفت نتوانست روی سکوی قهرمانی آسیا قرار بگیرد، ولی سهمیه حضور در المپیک توکیو را کسب کرد. حالا با خبر تعلیق فدراسیون جودوی ایران سهمیه برای بریمانلو از دست رفته است. بریمانلو در این‌باره به همشهری گفت: «هنوز خبرصددرصد نیست. من خودم از شنیدن این موضوع شوکه شده‌ام باید به فدراسیون بروم و موضوع را پیگیری کنم. فکر می‌کنم درصورت محرومیت فدراسیون جودوی ایران هم بشود در المپیک حضور داشته باشم و این اتفاق با رایزنی بین فدراسیون جهانی و کمیته ملی المپیک ایران رقم خواهد خورد.»

بریمانلو، دارنده مدال برنز جهان و بازی‌های آسیایی با اشاره به اینکه در حال آماده‌سازی خود برای حضور در المپیک بوده، گفت: «روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم، محرومیت فدراسیون جودو باعث شد حضور در خیلی از رویدادها را از دست بدهیم که با این حال حکم تعلیق شد و ما به قرقیزستان رفتیم و پس از مدت‌ها مسابقه دادیم. تازه داشتیم به روال عادی برمی‌گشتیم که مجددا خبر محرومیت توسط فدراسیون جهانی اعلام شد و همه‌‌چیز را برهم زد. امروز هم در فضای مجازی متوجه شدم شانس المپیک را از دست داده‌ام، با این حال چیزی مشخص نیست و رسما به من اعلام نشده است. برای پیگیری کارم دارم به تهران می‌آیم. اگر هم این خبر صحت داشته باشد، می‌شود که زیر پرچم IOC در المپیک حضور داشته باشم.»

پرونده شکایت مجدد فدراسیون جودوی ایران از فدراسیون جهانی در اعتراض به حکم محرومیت 4ساله، در دادگاه cas اعلام وصول شده است و مقدمات برگزاری دادگاه مجددا در حال فراهم شدن است. فدراسیون جودو دقیقا مشخص نکرده است که هزینه وکیل در دادگاه گذشته که به 4سال محرومیت جودوی ایران ختم شد چقدر بوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها