کد خبر: 489249
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۱۷:۳۴:۰۰
| |

محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهوری:

آزادی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران است

رییس دفتر رییس جمهوری گفت:آزادی خرمشهر، نه فقط یک پیروزی نظامی که یک رویداد ملی با دلالت‌های سیاسی و جامعه‌شناختی روشن بود. این پیروزی بزرگ، نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس و فراتر از آن تاریخ معاصر ایران به شمار می‌آید.

آزادی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران است
کد خبر: 489249
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۱۷:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| رییس دفتر رییس جمهوری گفت: آزادی خرمشهر، نه فقط یک پیروزی نظامی که یک رویداد ملی با دلالت‌های سیاسی و جامعه‌شناختی روشن بود. این پیروزی بزرگ، نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس و فراتر از آن تاریخ معاصر ایران به شمار می‌آید.

به گزارش ایرنا، محمود واعظی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: سوم خردادماه یادآور حماسه‌ای عظیم در تاریخ ایران است که گذر ایام هرگز نخواهد توانست بر روی آن رنگ فراموشی بپاشد.

رییس دفتر رییس جمهوری افزود: آزادی خرمشهر، نه فقط یک پیروزی نظامی که یک رویداد ملی با دلالت‌های سیاسی و جامعه‌شناختی روشن بود. این پیروزی بزرگ، نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس و فراتر از آن تاریخ معاصر ایران به شمار می‌آید.

وی اظهار داشت: همدلی، یکپارچگی و رشادت‌هایی که منجر به این رویداد تاریخی شد، تابلوی زیبایی ایران اسلامی را به نمایش گذاشت که تا همیشه پیش چشم جهانیان خواهد بود.

واعظی خاطرنشان کرد: مجموعه شرایطی که منجر به خلق این پیروزی درخشان شد، الگویی قابل تسری به امروز و هر روز جامعه ایرانی است. وحدت ملی، کلید غلبه بر هر مشکلی است و همدلی و محبت و همکاری ما را در هر نبردی پیروز خواهد ساخت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها